У Партії регіонів підрахували, що Юлія Тимошенко уже витратила на зовнішню рекламу 20 мільйонів гривень.
Такі цифри озвучила в коментарі "Публічним людям" народний депутат від Партії Регіонів Олена Бондаренко.
"За нашими відомостями в серпні було розміщено майже 1700 носіїв, у вересні – до появи незаконно розміщених холдерів на мостах у Києві – трохи більше 1700. За середньоринковими цінами таке замовлення потягнуло на 20 мільйонів гривень, але ж ця сума витрачена тільки на рекламу "вона працює"…",-відзначила депутат.
Крім того, за словами Бондаренко пісенний тур на підтримку Тимошенко обійшовся в 50 мільйонів доларів.
"Точно знають тільки її скарбники, тому що гонорари зіркам – інформація закритого типу. За оцінками наших джерел, що відають ціновою ситуацією на ринку естради, весь тур може "важити" $50-55 мільйонів", - заявила депутат.
"Хотілося б сподіватися, що (фінансування було не з бюджету), а з партійно-спонсорських джерел. Хоча в справжніх бізнесменів-виробників зараз величезні проблеми: у кого немає прибутку, а хто латає дірки на підприємстві за рахунок цього самого прибутку. Так що навряд чи зараз хтось настільки процвітає, щоб легко і просто насичувати виборчу скарбницю. Тому питання залишається відкритим – за чиї гроші пишний бенкет під час економічної чуми", - заявила Бондаренко.
У той же час депутат досить скромно оцінила рекламу Партії регіонів.
"У серпні розміщення по Україні не перевищило 100 носіїв, це була ініціатива місцевих партійних осередків. У вересні ми розмістили свої постери на 950 бордах і сітілайтах", - сказала Бондаренко, пише Українська правда.
Коментарі
1