Рекламна кампанія "Вона вільна" вигідна партії Юлії Тимошенко "Батьківщина".
Про це розповів політтехнолог Сергій Гайдай у коментарі кореспонденту Gazeta.ua.
"Якщо це комерційна реклама, то це хороший хід. Бо чим більша інтрига, чим більше про це розмовляють, тим краще вона спрацює. Навіть якщо це не політика, то "Батьківщині" така реклама все одно вигідна. Це зайве нагадування про партію, про часи, коли Тимошенко була прем'єром. Мені здалося, що кампанію замовила "Батьківщина". Другим ходом, якщо це політична реклама, може бути ідея "Вона вільна, хоч її і посадили". А вже потім ідею можна було б зв'язати з Україною - "Вона вільна й Україна вільна".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Нехай на одне місце приклеять" - Чечетов про білборди "ВОНА ВІЛЬНА"
Він говорить, що поки що немає даних говорити про замовника:
"Поки що можна тільки гадати це політичний чи комерційний проект. Це так звана тизерна реклама, коли перший інформаційний сигнал задає інтригу, коли ви весь час думаєте: "А що ж це таке?". А потім має бути відповідь".
Як повідомлялося, з понеділка у Києві з'явилися плакати "Вона вільна". Написи виконані у стилістиці передвиборної кампанії Тимошенко. Тоді Тимошенко широко використовувала гасло "Вона працює". У "Батьківщині" запевняють, що не замовляли таких біг-бордів.
Коментарі
22