— Часто купую речі через інтернет, — розповідає полтавка 18-річна Олена Головка. — З одягом проблем не виникало. Раджу брати трикотажні речі. Так не промахнешся з розміром. Із взуттям поморочилася. Замовила дорогі кеди, а вони мені не підійшли. Повернути не змогла, бо відмовили. Від багатьох чула, що із розмірами взуття можна не вгадати.
20-річна Тетяна Міняйло з Полтави купує одяг через інтернет близько двох років:
— Найбільша проблема — обрати свій розмір, тут допомагає спеціальна таблиця та й люди, котрі оформлюють замовлення. Вони зацікавлені, бо з кожної покупки мають 30 відсотків.
Тетяна радить купувати багато речей. Або з подругами робити спільні замовлення. Так доставка дешевша. Каже, більшість магазинів працюють за передоплатою. Перераховуєш гроші — отримуєш товар.
— Буває, що шлють річ і ношену, і в дірках. Переважно назад таке не хочуть брати. Кажуть, до пересилки вона була нормальною. Є добросовісні. Інтернет-магазин бренду "Вікторія сікрет" завжди повертає неякісний виріб.
Більшість брендів мають посередників, які приймають замовлення через сторінки в соціальних мережах. Перш ніж замовити щось, варто почитати на форумі відгуки людей, які вже робили покупки з цього сайта чи інтернет-магазину.
— Якщо товар є, висилаю протягом одного-трьох днів. Але частіше доводиться замовляти, тоді слід чекати від одного до п'яти тижнів, — розказує Тетяна, 26 років, директор інтернет-магазину "Стильна штучка".
Якщо надіслали бракований товар, його можна повернути або замінити в 14-денний термін за наявності чека.
— Товарний чек, або договір між покупцем та інтернет-магазином, повинен бути обов'язково. Його слід вимагати при покупці, — пояснює Анна Борботько з управління із захисту прав споживачів. — Договір повинен містити інформацію, де знаходиться продавець, який товар він продав, ціна на нього. Лише за наявності таких документів можна писати заяву до інтернет-магазину про те, що річ неякісна. Факт написання заяви слід зафіксувати в управлінні із захисту прав споживачів.
Коментарі
1