Ексклюзиви
четвер, 04 квітня 2019 17:01

Зустрічайте нове обличчя нового Renault Kadjar
7

Вперше в автомобільному світі! Бренд Renault спільно з агенцією Publicis Conseil створили власного віртуального амбасадора для презентації нового кросовера Renault Kadjar.
  Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar
Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar

Один із трендів сучасності – поділ світу на реальний та віртуальний, межа між якими поступово стирається. Бренд Renault спільно з агенцією Publicis Conseil вперше в автомобільній історії ризикнули об'єднати віртуальне і реальне шляхом створення віртуального персонажа, що стала головним обличчям нового Renault Kadjar.

Для рекламної кампанії нового Renault Kadjar бренд Renault створив власного віртуального амбасадора - дівчину на ім'я Лів, яка об'єднує згенеровані комп'ютером образи, щоб стати ближчою до реального світу завдяки цікавому, насиченому досвіду керування новим Renault Kadjar.

  Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar
Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar

Сьогодні у кожного з нас є віртуальне життя в соціальних мережах та реальне життя. Людина у середньому проводить у соціальних мережах близько 2 годин і майже 6 годин в Інтернеті загалом1. Однак все більшої популярності набуває тенденція повернення до реальніших стосунків, які демонструють нашу істинну сутність. Це доводить космічна швидкість, з якою поширюється спілкування в соціальних мережах, адже нам кортить поділитися справжніми подіями з віртуальним світом.

"Це суть діяльності Renault. Ми завжди створювали авто для реальних потреб людей і покращення їхнього життя та розширення меж..."Жага до життя" — наш девіз, і ми його демонструємо. Ось чому ми вирішили запустити новий кросовер Renault Kadjar з використанням інновацій. А що може бути кращим, ніж коли за його кермом опиниться віртуальний амбасадор, який реально продемонструє нам досвід керування?" — зауважує Гелль Льо Груєк, директор з маркетингових комунікацій Renault в Європі.

  Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar
Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar

Новий Renault Kadjar — це кросовер, який втілює суть бренда Renault: створення автомобілів для реальних людей і реальних подорожей. Він має всі необхідні характеристики: яскравий дизайн, просторий та комфортний салон, бензинові й дизельні двигуни для більшого задоволення від поїздки, передній та повний приводи.

У рекламній кампанії нового Renault Kadjar, яка стартує в Україні з 1-го квітня, вперше в автомобільній індустрії з'явиться віртуальний амбасадор Лів, якій доведеться керувати справжнім кросовером в реальному житті.

  Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar
Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar

Запускаючи власного віртуального амбасадора, Renault хоче продемонструвати реальність відчуттів за кермом нового Renault Kadjar, і хоча Лів — штучно створений образ, її досвід надихає своєю беззаперечною реальністю.

Під час керування новим Renault Kadjar Лів поступово оживає, усе більше перетворюючись на людину і, врешті-решт, стаючи нею.

Три запитання до віртуального амбасадора Лів

  Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar
Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar

1) Хто ти?

"Привіт, мене звати Лів. Я віртуальний персонаж, ретельно створений компанією Renault, щоб навчити мене емоцій. Я не знаю, скільки мені років, тож про це краще не говоритиму. Гадаю, я все більше захоплююся подорожами. Нещодавно я це зрозуміла. Завдяки своїй віртуальності я маю повне уявлення про світ! Але зрештою чого варте це знання без досвіду?"

  Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar
Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar

2) Чому тебе назвали Лів?

"Тому що це гарно! Хіба не так? Лів означає "життя". Суть Renault - "Пристрасть до життя" ("Passion for life"), ця ідея є в усьому, що створює цей бренд. Тому Renault Kadjar - це довершений автомобіль для такого життя, супутник в усі куточки світу... Цілком природно, що я теж перейняла цей дух. Принаймні мені так пояснили. Інші кажуть, що моє ім'я означає "захист", тож не дивно, що саме я представляю цей кросовер!"

  Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar
Всесвітньо відомий бренд Renault представив головне обличчя нового Renault Kadjar

3) Це твоя перша рекламна кампанія?

"Так, перша! Я вважаю, що мені дуже пощастило. Я й гадки не мала, що зможу стільки всього відчути! А всі ці люди, які дбали про мене й цікавилися мною... Це так мило! Більше про мене ви можете побачити на відео".

НОВИЙ RENAULT KADJAR. РУШАЙ ЗА ПОКЛИКОМ ЖИТТЯ!

4-й рік поспіль бренд RENAULT займає 1-е місце на автомобільному ринку України. Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Фінанс та кваліфікованій дилерській мережі.

Зараз ви читаєте новину «Зустрічайте нове обличчя нового Renault Kadjar». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути