У вінницькій школі №22 розпочали проект "Три дні без ґаджетів".
Ініціювали його представники Ради президента школи за підтримки вчителів, пише UAVinnytsia.
"Привчити дітей жити без мобільних телефонів хоча б один день було непросто. Перший день, коли вони вже забирали ці телефони їм було дуже важко. Одразу дивилися в телефон хто їм написав, скільки фотографій вони не передивилися, скільки телефонних дзвінків пропустили. Але з часом дійшли до того, що фактично один день без ґаджетів вони можуть прожити. Говорять про те, що вони більше почали спілкуватися один з одним", - каже заступник директора з виховної роботи навчального закладу Наталя Кудина.
До проекту долучилися учні двох класів – третього і десятого.
"Іноді від телефонів потрібно відмовлятися. В першу чергу переслідували мету, щоб краще на уроках засвоювався матеріал. Часто буває, що ми відволікаємося на телефон, не чуємо вчителя, потім приходить контрольна робота і ми нічого не знаємо", - каже десятикласник Ілля Чайковський.
Учні не користуються мобільними телефонами протягом дня, на перервах грають не в електронні, а в настільні ігри.
Ще восени у вінницькій школі №16 успішно впровадили пропозицію відірвати учнів від гаджетів хоча б на перервах. Діти принесли з дому різні настільні ігри і щодня залюбки ними граються після кожного уроку.
"Це дуже крута ідея. Її обговорили з батьками спочатку на зборах. Всі погодилися, бо діти просто зависають у мобільних телефонах чи планшетах. Стають нервові, бо програли гру. Не можуть сконцентруватись на уроці, бо думають як виграти наступного разу. Результат введення ігор приголомшив. Вони так захоплюються, що зовсім забувають за ті телефони. За ним дуже цікаво спостерігати. Маса емоцій. Діляться між собою: хтось гравець, інший – вболівальник, третій - суддя. Влаштовують змагання між собою. Запрошують вчителів, заступників директора", - каже Gazeta.ua вчителька 4-А класу Алла Євпак.
Найголовніше, діти почали між собою спілкуватися. Стали спокійнішими і не агресивними, зауважує вчитель.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Із дитиною спочатку потрібно встановити контакт, а вже потім — учити"
Щороку 67% українських дітей стають жертвами, кривдниками або свідками булінгу.
Ситуації бувають різні. Універсального способу вирішити конфліктну ситуацію немає. Можна спробувати налагодити стосунки між дітьми. При незначному конфлікті медіатором може бути вчитель чи психолог. Давати колективні творчі вправи і включити конфліктуючих дітей в спільну роботу.
Коментарі