Мобільні адміністратори почнуть працювати у "прозорих офісах" Вінниці з початку наступного року. Будуть виїжджати додому до мешканців міста і надавати всі необхідні послуги по роботі з документацією.
"Це сервіс соціального характеру. Розрахований на людей, які хворі і не можуть самостійно пересуватись, або мають певні обмеження у русі. Зараз для отримання наших послуг обов'язково потрібна або присутність самої людини із паспортом, або нотаріально завірене доручення. Для людей заплатити 400-500 грн. за таке доручення часто буває складно. А тому ми готові виїжджати із усіма необхідними документами на нашому авто до людини додому", - розповіла газеті "Місто" директор департаменту адмінпослуг Вінницької міськради Ірина Копчук.
У помешканнях вінничан адміністратори будуть засвідчувати їх згоду на здійснення всіх необхідних операцій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Учасників АТО застрахують за рахунок міста
"Така послуга значно заощадить час, нерви і сили людей. А головне - кошти, бо жодної додаткової плати за виїзд мобільного адміністратора із вінничан не стягуватимуть", - каже Копчук.
У вінницькому "прозорому" офісі "Старе місто" відкрили міський сервісний центр з питань реєстрації легкових транспортних засобів та видачі посвідчень водія. У ньому можна зареєструвати та зняти з реєстрації транспортні засоби, укласти договір купівлі-продажу транспортних засобів, здати іспити й отримати водійське посвідчення.
Коментарі