Львів'янин Олег Грицак у своєму гаражі склав копію лімітованої версії Lamborghini Reventón. Усе робив сам – від каркасу до тюнінгу. На це пішло 4 роки.
Кузов змоделював зі склопластику, базу узяв від Аudi А8. Мотор переніс у задню частину машини і з'єднав із задніми колесами. Двигун поставив потужністю 300 кінських сил на 4,2 л. Фішкою суперкару є фірмове відкривання дверей. Від оригіналу її відрізняє видовжений каркас, обрізаний ніс й більш згладжені кути. Відтінок кольору запозичив від Ferrari, бо автори принципово не фарбували у червоний.
"Я працював конструктором на автобусному заводі, ми робили автобуси зі склопластику. У 90-х я зробив свою першу саморобну машину. Назвав її Фіра, що скорочено від Ферарі. Ця Ламборгіні – результат капремонту Фіри. На основі цього зразка можна робити машини такого класу в Україні", – розповідає Олег.
Олег працює на фірмі, яка виробляє запчастини для тракторів. Машину мрії складав у вільний від роботи час.
"Ці роки багато у чому собі відмовляв. Не їздив з сім'єю на відпочинок, не купував дорогих меблів, техніки. Кинув курити і зовсім тепер не вживаю алкоголю. Дружина не дуже сприймала моє захоплення, але тепер задоволена. Вдячний своєму другові, який безкоштовно надав приміщення, де я міг її складати", – каже автомобіліст-конструктор.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До бетономішалки чіпляють двигун від пральки
Номери на машині вже є. Технічний паспорт видали на Фіру ще на початку 90-х як на саморобний виріб. Розробник планує отримати дозвіл на переобладнання. Лише тоді він зможе виїхати за межі гаражу і розігнати її до 240 км. Це максимально можливо на наших дорогах.
Нагадаємо, що пенсіонер з Черкас склав саморобний вертоліт.
Коментарі