У Полтаві в обласній лікарні ім. Скліфасовського встановили термінал електронної черги. Тут необхідно брати талончики тим, хто прийшов оформлятися на планове стаціонарне лікування. За допомогою нової системи хочуть оптимізувати роботу приймально відділення.
Про це повідомив кореспондент Gazeta.ua.
"Раніше медпрацівник виходила в хол і вигукувала прізвище. Одночасно очікувало близько 200 людей, всі нервували, товклися біля вікна, боялися пропустити чергу. З появою терміналу людям стало зручніше і спокійніше - сидять на диванах і слідкують за монітором", - сказав Григорій Оксак, головний лікар Полтавської обласної лікарні.
Електронна ситема складається з термінала і 2 телевізорів. На кожному моніторі показують рекламу і номери талонів, що в цей момент обслуговуються у віконцях. Зміна інформації супроводжується голосовим повідомленням.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Медреформа: що чекає українського пацієнта і лікаря
"Термінал є дуже простим — нажав кнопку на екрані, отримав талончик. Біля нього розвісили вказівки великими літерами — як користуватися, що робити якщо чергу пропустили", - додав Оксак.
На систему витратили 60 тис. грн з позабюджетних коштів. У Полтавській області це перший термінал електронної черги у приймальному відділенні лікарні.
У Гадяцькому районі Полтавщини комп'ютерізували всі медичні заклади. 52 тис. місцевих мешканців безкоштовно роздали пластикові картки пацієнта. На них зберігається персональна медична інформація. Зчитавши штрих-код, лікар у будь-якому селі району зможе отримати доступ до всіх обстежень пацієнта, побачити рентген-знімки, оцінити динаміку лікування.
Коментарі