Атракціон, на якому пасажири сідають у вагонетку і мчать зі швидкістю понад 100 км/год., піднімаючись вгору і спускаючись униз, називають американськими гірками. Однак тільки у пострадянських країнах. В Америці цю розвагу називають російськими гірками.
Очевидно, це правильніше. Оскільки в Росії у XVIII ст. захоплювалися катанням на санчатах. Цар Петро І спеціально наказав звести крижані гірки під Санкт-Петербургом. Вони мали висоту 25 м і кут нахилу 50°. Цариця Катерина ІІ 1784 року використала для розваг сани з коліщатками.
У сучасному вигляді американські гірки винайшов і запатентував Джон Тейлор 1884-го — рівно за століття після того, як розвага з"явилася у Росії. Тепер цей атракціон чи не найбільш захоплюючий. Здавалося б, удосконалити його не можна. Однак працівники "Сухої Балки", що у Кривому Розі Дніпропетровської області, вигадали новий вид гірок.
Звичайні американські гірки — це спеціальна конструкція залізничних колій. Спроектована так, щоб вагонетка з пасажирами різко змінювала напрямок і швидкість руху. В "Сухій Балці" вигадали дешевшу, але захопливішу розвагу. Керівники цього товариства разом із керівниками державного підприємства "Придніпровська залізниця" вирішили побудувати гірки на базі чужого майна. 1 квітня почали демонтаж колій, які проходять по їхній території, але належать підприємству "Кривбаський залізорудний комбінат". Фактично, це захоплення і знищення чужої власності. Півмісяця співробітники "Сухої Балки" без узгоджень знімають ділянки шляху і підйомно-транспортного устаткування. Сьогодні використовувати залізничну колію неможливо. Бо, щоб вантажний поїзд проїхав, він змушений буде на швидкості перестрибувати з однієї ділянки на іншу і може зійти з рейок.
Сьогодні використовувати залізничну колію неможливо. Бо, щоб вантажний поїзд проїхав, він змушений буде на швидкості перестрибувати з однієї ділянки на іншу
Тобто у Кривому Розі з"явився новий атракціон. Любителі адреналіну можуть ризикнути.
Працівники підприємства "Суха Балка" розібрали ділянки залізничних колій N1 станції Фрунзе залізничного цеху N3; N4 та N5 станції Центральна залізничного цеху N2 шахти "Ювілейна". Демонтували замки на стрілочних переводах NN 5, 7, 9, 17 станції Фрунзе залізничного цеху N3 та стрілочні переводи N2 станції Центральна залізничного цеху N2 шахти "Ювілейна". Розібрали також і залізничні крани — КДЕ-253 N1175 по колії N4 станції Фрунзе залізничного цеху N3 та КДЕ-163 N1512 з дозувального майданчика залізничних ваг по колії N4 станції Центральна залізничного цеху N2 шахти "Ювілейна" та інше.
Такий хаотичний демонтаж — це ніщо інше, як будівництво так званих нових російських гірок. Їздити так може тільки божевільний. Бо там порушені елементарні правила техніки безпеки, які можуть призвести до аварії рухомого складу і людських жертв. Однак працівники "Сухої Балки" та "Придніпровської залізниці" досі продовжують виконувати технологічні операції по навантаженню та дозуванню вантажу у вагонах на станції Фрунзе залізничного цеху N3. Вони випробовують ноу-хау на собі.
У результаті цього "Кривбаський залізорудний комбінат" не може забезпечити збереження вагонного парку згідно з пунктом 15 договору на експлуатацію під"їзної колії NПР/М-09-2-1073/Нюдч від 15 червня 2009 року. Мало того, підприємству завдали шкоди через незаконні дії з боку товариства "Суха Балка".
Працівники "Кривбаського залізорудного комбінату" поскаржилися на дії робітників "Сухої Балки" до міліції, Генеральної і обласної прокуратур, Служби безпеки України. Досі жодної реакції. Можливо, у силових структурах теж є любителі ризику?
Варто відзначити, у випадку надзвичайної ситуації на залізничній колії, яка може трапитися будь-коли, можуть постраждати самі співробітники "Сухої Балки". Адже вони продовжують працювати на зруйнованих шляхах.
Нагадаємо, через неправильне використання залізниці 16 липня 2007 року в Буському районі Львівської області біля станції Ожидів перекинувся вантажний поїзд, зійшли з рейок 15 цистерн із жовтим фосфором, шість з яких загорілися. Цікаво те, що в той час прем"єр-міністром був Віктор Янукович, а міністром надзвичайних ситуацій — Нестор Шуфрич. Сьогодні перший працює президентом, інший — тим самим міністром. Три роки тому вони зуміли звинуватити в аварії Казахстан. Цікаво, кого звинуватять у випадку аварії у Кривому Розі?
Коментарі