Кияни 27-річна Наталія Снопко і Юрій Теслюк, 28 років, ночують у гостьовому будиночку в ісландському Рейк'явіку. Поїхали у відпустку, однак їхні речі загубилися. Подружжя лишилося без предметів першої необхідності.
— В Ісландію летіли дві мої доньки із зятями, — розповідає 56-річна Ірина Снопко. — Наталя з чоловіком — із Києва, з пересадкою в Берліні. Старша із чоловіком — з Угорщини. До тієї відпустки рік готувалися. Розробили піший маршрут. Зібрали спорядження — теплі речі, спальні мішки, намети, їжу. Мали щодня проходити 30 кілометрів.
11 серпня Наталія і Юрій вилетіли рейсом Міжнародних авіаліній України. У Берліні пересіли на літак ісландських авіаліній. У Рейк'явіку речей не віддали.
— Зараз тут 8 градусів тепла і вітер, а в нас немає теплих речей — усе було в рюкзаках, — каже Наталія Снопко. — Навіть у душ сходити не можемо, бо рушників нема. Ісландський перевізник пропонує 200 доларів компенсації — це 5 тисяч гривень. Щоб доїхати до аеропорту, тільки за квитки треба заплатити 120 євро — 3,4 тисячі гривень.
25 серпня у подружжя закінчується відпустка.
— Із квитком на переліт пасажир отримує штрих-код на багаж. Його треба зберігати, доки не переконаєтеся, що всі речі цілі. За втрату чи пошкодження багажу відповідає перевізник, — каже адвокат 39-річний Лаврентій Царук. — Якщо таке трапилося, треба зафіксувати втрату. Скласти заяву у відділі "Лост енд фаундс", що є в кожному аеропорту. Паралельно надіслати претензію перевізнику. Всі витрати, які виникли через втрату багажу, треба фіксувати. Потім вимагати компенсацію.
Коментарі