Ексклюзиви
середа, 26 липня 2006 14:36

Обміняла "Сіменс" на новий апарат

20-річна киянка Тетяна Щербатюк рік тому купила "Сіменс С62" (2003 року випуску), у магазині "UМС" біля цирку. Він коштував 669 грн. Але через півроку почав "глючити". Гарантія на той час іще діяла, і дівчина обміняла телефон на новенький "Самсунг Е330".

Консультант магазину описав Тетянин "Сіменс" як телефон середнього класу. Кольоровий дисплей,  поліфонія, диктофон. Давали рік гарантії. Але через шість місяців мобілка просто вимкнулася. Дівчина здала її в ремонт до сервіс-центру на вулиці Верхній Вал. За тиждень прийшла забирати, майстер увімкнув трубку — "робоча". А вдома її знову "вирубило". Ще один тиждень ремонту теж нічого не дав.

Таня почитала гарантійний талон. У пункті 13 було вказано: якщо апарат не можна відремонтувати і поломка сталася з вини виробника, сервіс-центр має видає спеціальний акт. Із цим документом треба йти до магазину. Вони видають інший телефон.

Тетяна приїхала до цирку. Ледь не зомліла: назва магазину інша — "life:)". Але продавщиця там була та сама! Після напруженої розмови дівчині таки сказали: "Вибирайте нову модель". Вона взяла теж не суперновий "Самсунг Е330" (з"явився в жовтні 2004 року). Він коштував більше тисячі, різницю доплатила.

Продавець магазину "life:)" на вулиці Воровського Тетяна Москалюк, 22 роки, розповіла, що за встановленим порядком треба тричі здавати телефон до сервіс-центру. Якщо після ремонту він не працює, тоді видають акт, з яким йдуть до магазину.

— Як працівник сервіс-центру я не можу нічого коментувати. Але як приватна особа скажу, що це не телефон і не модель, — розповів "не для преси" майстер на Верхньому Валу. — У С62 дефектна і програма, і матеріал, з якого він зроблений. Узагалі кажуть, що жодна країна Європи не закуповувала цей брак. Хоча старі моделі "Сіменс" і нові — якісні та вдалі.

Зараз ви читаєте новину «Обміняла "Сіменс" на новий апарат». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути