Під час кризи люди схильні вживати більш калорійні продукти. До такого висновку прийшли вчені з Університету Майамі в США, повідомляють іноземні ЗМІ.
Проведене дослідження показує, що люди з тестової групи, котрі серйозно хвилювалися від поганих новин, вживали на 40% більше калорійної їжі, в порівнянні з тими, хто не переживав за подібні речі.
Крім того, коли тестовій групі повідомляли, що їжа низькокалорійна, вони починали споживати її на 25% менше.
За словами дослідників, причина виявленого явища криється в тому, що коли людина переживає стрес, вона автоматично відчуває, що наявних харчових ресурсів недостатньо. У результаті вона починає вище цінувати їжу з великою кількістю калорій, і частіше робить вибір на її користь.
Коментарі