Потепління клімату завадить злітати кожному третьому літаку. Такі невтішні прогнози зробили вчені з Колумбійського університету (США).
Ці проблеми можуть виникнути через повітря, завдяки якому літак, злітаючи, набуває підйомної сили. Нагріваючись, воно розширюється. При цьому, його щільність зменшується. А в розрідженому повітрі крила втрачають свою підйомну силу, повідомляють у журналі Climatic Change.
Такі перспективи загрожують скасуванням третини рейсів по всьому світу. Вчені Колумбійського університету (США) впевнені, що в іншому випадку – з літаків доведеться зливати паливо, знімати багаж або пасажирів. У 2015 році вони провели невелике дослідження і з'ясували, що скасування рейсів особливо загрожує в американських аеропортах: Денвер, Фенікс, Ла-Гуардія і аеропорту імені Рональда Рейгана.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Унікальні американські літаки-розвідники прибули в Україну
У новому дослідженні вони перенесли ці висновки ще на 15 найбільших аеропортів світу – в Європі, Близькому Сході, Китаї та Азії.
"Результати нашого дослідження показують, що обмеження по вазі можуть виявитися несподіваними витратами для авіакомпаній, і вдарити по авіаційним перевезенням в усьому світі", — вважає керівник наукової групи Етан Коффель.
Науковці стверджують: якщо глобальне потепління продовжуватиметься з такими ж темпами, то на окремих типах літаків у найспекотніші дні доведеться позбавлятися 4% злітної ваги.
У мережу виклали унікальні кадри з перших тестових польотів нового літака Ан-132D. Відео з'явилось на сервісі YouТube. Авіаконцерн "Антонов" розробляє літак спільно з компаніями із Саудівської Аравії. Новий літак Ан-132 відрізняється від попередника Ан-32 новими технічними, економічними та льотно-технічними характеристиками: вантажопідйомність збільшена на 23 відсотки, дальність польоту в 1,72 раза вища при перевезенні 6 тонн вантажу, вища паливна економічність.
Коментарі