Розбитий екран - причина 80% звернень власників гаджетів в сервісні центри. Аналітики компанії MOYO.ua назвали смартфони, які приносять в СЦ для заміни дисплея частіше за інших.
Більшість смартфонів сьогодні оснащені скляним дисплеєм, стійким до подряпин і потертостей. Але це все ж скло і при падінні на тверду поверхню з висоти - ймовірність розбити екран досить висока. Тому ТОП самих б'ються телефонів практично повністю складається з лідерів продажів з похибкою на якість екрану. І це цілком логічно, що чим більше пристроїв на руках у людей, тим частіше конкретна модель потрапляє в сервісні центри.
Згідно зі статистикою сервісного відділу компанії MOYO.ua, кожен шостий смартфон протягом року повертають в магазини з розбитим екраном. Такі дані наводяться на основі аналізу послуги "Скрін-сервіс", що дозволяє за 10% від вартості пристрою, отримати одноразову безкоштовну заміну дисплея протягом року.
"Скрін-сервіс" також популярний серед покупців ноутбуків, планшетних комп'ютерів і смарт-годин, кажуть в MOYO. Статистика розбитих екранів для цих пристроїв приблизно відповідає показникам битих дисплеїв смартфонів і становить 17-18% протягом першого року після покупки.