Рік тому жителі села Велика Добронь Ужгородського района Закарпаття, самі побудували майже кілометр нової дороги на шести сільських вулицях.
Сувору сніжну зиму дорога пережила "на відмінно", йдеться в сюжеті "5 каналу".
Гроші на дорогу збирали з кожної хати - по 500 грн. Підрахували, що на кожні 100 м дорожнього покриття витратили не більше 50 тис. грн. Тоді вперше вчилися професійно будувати дорогу.
"Що ми самі могли робити – це засипати дорогу щебенем та бордюри робити, а потім підвезли асфальт – і ми все самі зробили", - розповів Барна Бак.
Місцеві розповідають, що востаннє професійний ремонт шляху у них робили ще за часів СРСР. Сьогодні від тих робіт - яма на ямі."Укравтодор" на капремонт вимагає 1 млн грн - тобто у 20 разів більше, ніж витратили селяни.
"Звичайно, вартість їхніх ремонтів і наших ремонтів різниться. У тому сенсі, що навантаження на дороги зовсім інше. Говорити, що те витримала, те не витримала - асфальт один і той самий, але дорога ж то бокова в селі. Там ні фури не їздять, нічого", - стверджує Михайло Попович, начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Яма на ямі" - що треба знати про український ремонт доріг
Цього року вони планують провести реконструкцію ще семи вулиць.
Польський уряд виділив Україні €100 млн на транспортну інфраструктуру. З них €68 млн підуть на ремонт доріг, розповів голова Укравтодору Славомір Новак. Польща у такий спосіб сподівається поліпшити прикордонний рух та прискорити розвиток своїх східних регіонів.
Коментарі
2