У Росії припиняють виробництво регіонального пасажирського літака Ан-148 за українською ліцензією.
Про це пише інформагентство RNS.
"На жаль, політика виявилася сильнішою за розум і раніше сформований режим взаємовідносин. У Воронежі доробляють останню пару машин, і далі доля Ан-148 в Росії розвиватися не буде", - повідомив представник корпорації.
Літак є вельми імпортозалежний, 50% комплектування російське. У "Ростеху" зазначили, що частково зупинений проект може бути компенсовано розгортанням у Росії виробництва регіональних літаків меншого розміру - Іл-114.
"У класі регіональних пасажирських літаків ухвалили рішення про практично повну модернізацію, цифровізацію виробництва російського Іл-114. Я думаю, протягом найближчих двох років ця машина почне літати і стане базою для наших споживачів в класі до 60-65 місць", - додали у корпорації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна відправить у Китай 50 літаків Ан-178
Виробництво Ан-148, який спроектувало київське конструкторське бюро ім. Антонова розгорнули на потужностях Воронезького літакобудівного товариства і київського авіазаводу "Авіант". У Воронежі будівництво Ан-148 вели за українською ліцензією.
2016-го через розрив коопераційних зв'язків з постачальниками комплектувальних із Росії Україна не випустила жодного Ан-148 і модифікації Ан-158 зі збільшеною пасажиромісткістю. У лютому цього року стало відомо, що компанія "Антонов" продовжить випуск Ан-148 після заміни в них російського обладнання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український Ан-132Д тріумфально виступив на авіашоу у Франції
Ан-148 - регіональний реактивний вузькофюзеляжний пасажирський літак, розроблений українським конструкторським бюро ім. Антонова. Літаки Ан-148 експлуатують з 2009 року, всього на кінець 2016-го, виробили близько 50 таких машин.
Коментарі
1