вівторок, 10 травня 2016 12:51

Трейлер гри Battlefield 1 став рекордсменом YouTube по лайкам

Трейлер гри Battlefield 1 став рекордсменом YouTube по лайкам

Дебютний промо-ролик гри Battlefield 1 отримав найбільшу кількість лайків серед трейлерів в історії YouTube. Нині показник перевищував 1 мільйон 155 тисяч. Відео з 6 по 10 травня його подивилися 22 млн осіб.

Трейлер головного конкурента Battlefield 1 — Call of Duty: Infinite Warfare — став самим "ненависним" ігровим роликом на YouTube. Відео отримало рекордну кількість дизлайків — 1 млн 476 тис.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві кращі геймери світу позмагаються за $200 тис.

Battlefield — популярна серія військових шутерів від першої особи, яку розробляє шведська студія Dice, а видає американська компанія Electronic Arts. Нова частина, дія якої розгортається в роки Першої світової війни, вийде 21 жовтня 2016 року на консолях PlayStation 4 і Xbox One, а також портативних комп'ютерах.

Нагадаємо, більшість геймерів, які постійно грають у комп'ютерні ігри, мають галюцинації. У них виникає бажання переносити об'єкти з віртуального світу в реальне життя.

Зараз ви читаєте новину «Трейлер гри Battlefield 1 став рекордсменом YouTube по лайкам». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути