Дебютний промо-ролик гри Battlefield 1 отримав найбільшу кількість лайків серед трейлерів в історії YouTube. Нині показник перевищував 1 мільйон 155 тисяч. Відео з 6 по 10 травня його подивилися 22 млн осіб.
Трейлер головного конкурента Battlefield 1 — Call of Duty: Infinite Warfare — став самим "ненависним" ігровим роликом на YouTube. Відео отримало рекордну кількість дизлайків — 1 млн 476 тис.
Официальный анонс-трейлер Battlefield 1 https://t.co/9eJl5qokHx с помощью @YouTube Буду играть ! Первая мировая класс !
— СвятославМоряковский (@5583819) 10 мая 2016 г.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві кращі геймери світу позмагаються за $200 тис.
Why I don't have the stomach for 'Battlefield 1' https://t.co/MG5uUilMSM by @NateIngraham pic.twitter.com/f8DzcVQWHW
— Engadget (@engadget) 9 мая 2016 г.
Battlefield — популярна серія військових шутерів від першої особи, яку розробляє шведська студія Dice, а видає американська компанія Electronic Arts. Нова частина, дія якої розгортається в роки Першої світової війни, вийде 21 жовтня 2016 року на консолях PlayStation 4 і Xbox One, а також портативних комп'ютерах.
Нагадаємо, більшість геймерів, які постійно грають у комп'ютерні ігри, мають галюцинації. У них виникає бажання переносити об'єкти з віртуального світу в реальне життя.
Коментарі