Керівництво мережі мікроблогів Twitter повідомило про введення нових правил розміщення всіх рекламних оголошень, включаючи політичну рекламу.
Про це повідомляє DW.
На спеціальному сайті всі користувачі зможуть отримати інформацію про всі рекламних оголошеннях в Twitter, зокрема, про те, хто і як давно їх розмістив, а також про інші оголошеннях в рамках даної рекламної кампанії і цільовою аудиторією. Крім того, політична реклама буде позначена спеціальним чином.
Користувачі соцмережі зможуть поскаржитися керівництву Twitter на будь-яке рекламне оголошення, після цього воно буде розглянуто фахівцями і в разі порушень видалено, повідомила далі компанія.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Компанія Sony представила робота, що стежить за будинком
Рекламодавці, що порушують правила розміщення реклами, будуть оштрафовані.
Одним з відділів нового центру прозорості буде займатися оголошеннями в рамках передвиборної агітації.
Керівництво Twitter має намір співпрацювати з компаніями-партнерами, іншими лідерами галузі і політиками з пошуку нового підходу до прозорості рекламних оголошень політичного характеру.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook тестує нову функцію
Наприкінці вересня компанія Twitter повідомила, що заблокувала 201 обліковий запис в мережі мікроблогів в зв'язку з розслідуванням можливого втручання Росії в президентські вибори в США. Зокрема, були заблоковані 22 акаунти, безпосередньо пов'язаних з фейковими сторінками, які розміщували політичні рекламні оголошення в соцмережі Facebook.
Коментарі