У Facebook тестують рекламу із застосуванням технологій доповненої реальності.
Новий формат дозволяє читачам взаємодіяти з товаром і навіть приміряти його, передає The Verge.
Першим новинку протестував бренд MichaelKors, який запропонував користувачам приміряти нові моделі сонячних окулярів, Nike запропонувала читачам подивитися на нову модель кросівок, а автомобілі KIA випустили рекламу моделі Stinger GT.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook оштрафували

Новий формат реклами значно піднімає її ефективність. Nike продала свою нову модель менш ніж за годину, кількість пошукових запитів KIA Stinger GT за час рекламної кампанії зросла на 46%, а кількість дзвінків в дилерські центри - на 20%.
Facebook заснувала власний друкований журнал. Нове видання називається Grow. Основна тема журналу - бізнес. Виходитиме 4 рази на рік - щоквартально.
Коментарі