На YouTube-канал індійської компанії T-Series вперше в історії підписалося понад 100 млн осіб
Упродовж довгого періоду компанія змагалася зі шведським блогером PewDiePie за кількість підписників. Їхня суперечка розпочалась у серпні 2018-го. Фанати PewDiePie купляли рекламу на Таймс-Сквер у Нью-Йорку, щоб популяризувати свого кумира і закликали підписуватися на нього.
Крім цього, шведський блогер записав реп-пісню, у якій висловив зневагу до компанії. Зараз у PewDiePie 96 млн підписників.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали дизайн смартфону Samsung Galaxy Note 10
Натомість T-Series подякувала своїм підписникам і заявила, що є гордістю Індії.
У США популярного YouTube-блогера та співака Остіна Джонса засудили до 10 років в'язниці. Він просив неповнолітніх дівчат надсилати йому відверті ролики з собою як доказ прихильності.
Коментарі