На вчорашньому засіданні Комісія Формули 1 схвалила запропоновані зміни в регламенті на сезон 2010 і 2011 року.
2010 рік
Цього року гонщики, які пробилися в десятку найкращих на кваліфікації, стартуватимуть на тому ж комплекті шин, на якому було показано найкращий час, якщо кваліфікація або гонка не оголошені дощовими.
Як і в 2009-му це дасть гонщикам, що стартують з 11-го місця і далі, невелику перевага над першою десяткою - вони зможуть почати гонку на свіжій гумі.
Число комплектів шин для сухого асфальту, дозволене для використання командами на кожній машині у ході вікенду, скорочено з 14 до 11.
Щоб команди не економили шини на тренуваннях, а глядачі не нудьгували на трибунах, учасники чемпіонату повертатимуть FIA гуму, яка використовувалась на вільних заїздах, - один комплект перед початком другої п"ятничної сесії і два перед уранішніми суботніми заїздами. Три цих комплекти не можуть використовуватися в кваліфікації і гонці.
Схвалена і нова схема нарахування очок, в якій збільшилася різниця між першим і другим місцями.
1 місце 25
2 місце 18
3 місце 15
4 місце 12
5 місце 10
6 місце 8
7 місце 6
8 місце 4
9 місце 2
10 місце 1
2011 рік
У сезоні 2011 року висота дифузора зменшиться з 175 до 125 мм, що позбавить команди можливості використання подвійних дифузорів, так що інженерам доведеться наново розробляти аеродинамічну концепцію задньої частини машини.
Президент FIA Жан Тодт запропонував Комісії Формули 1 розробити комплекс мір і технологій, спрямованих на турботу про навколишнє середовище.
За матеріалами f1news.ru
Коментарі