У четвер компанія Adidas представила офіційний м'яч фіналу чемпіонату світу в ПАР.
М'яч Jo'bulani, унікальна версія м'яча Jabulani, який виконаний у золотому кольорі, маркований ФІФА назвами команд-суперниць і доставлений офіційними представниками Міжнародної федерації у тренувальні табори фіналістів - збірних Голландії та Іспанії.
Своєю назвою м'яч зобов'язаний столиці ПАР, Йоганнесбургу (Johannesburg), або, як його ще називають, Jo'burg, "Місту золота".
Іспанська й голландська команди отримали по 30 м'ячів Jo'bulani для проведення передматчевих тренувань. Для гри підготовлено 30 м'ячів, включаючи м'яч, яким почнеться фінал.
Унікальні м'ячі з маркування, що вказує місце проведення, дату і назву стадіону, були вироблені на фабриці Adidas в німецькому місті Шайнфельд. Додаткове маркування було проведено в Йоганнесбурзі в офісі компанії.
Імена команд-фіналістів були нанесені на м'яч методом гарячого тиснення за допомогою спеціального верстата, доставленого з фабрики Adidas в Німеччині.
Відзначається, що в 2010 році Adidas продасть більше футбольних м'ячів, ніж будь-коли раніше. При цьому більше 13 мільйонів з 20 мільйонів проданих м'ячів мають дизайн Jabulani і приблизно 700 тисяч - дизайн Jo'bulani.
Компанія має намір активно продовжувати розробку та впровадження інноваційних технологій у виробництво футбольного спорядження. Adidas також планує впроваджувати ще більш прогресивні технології у виробництво офіційних м'ячів для міжнародних турнірів.
Вже зараз команда інженерів-розробників і дизайнерів Adidas працює над створенням унікального м'яча для чемпіонату світу-2014 у Бразилії.
За матеріалами СЭ
Коментарі