18-разовий чемпіон Англії з футболу "Манчестер Юнайтед" 3 червня підписав спонсорський договір з американською страховою компанією Aon. Сума операції складе 80 мільйонів фунтів стерлінгів (близько 130 мільйонів доларів). Таким чином, контракт стане найбільшим в історії футболу.
Aon стане титульним спонсором англійського клубу і отримає право розмістити свій логотип на футболці "МЮ". Спонсорський контракт діятиме протягом чотирьох років, починаючи з літа 2010 року. Окрім Aon, за спонсорство "Манчестера" боролися Samsung, Saudi Telecom, а також індійські фірми Sahara і Tata.
Титульним спонсором "МЮ" стала американська страхова компанія
Зараз спонсором "МЮ" є інша страхова компанія - American International Group (AIG), що опинилася на межі краху і врятована державою у вересні 2008 року. Через націоналізацію AIG була вимушена скрутити свою співпрацю з клубом. Контракт AIG з "МЮ" закінчувався у травні 2010 року.
На другому місці серед наймасштабніших спонсорських контрактів у футболі знаходиться договір мюнхенської "Баварії" з Deutsche Telekom (17,03 мільйона фунтів в рік), а на третьому - угода мадридського "Реала" з гральною компанією Bwin (12,78 мільйона фунтів в рік).
За матеріалами Лента, The Times
Коментарі