— Женщина, у нас проезд 13 гривен, — каже водій маршрутки 392 сполученням "Київ–Ірпінь" зранку 23 січня.
— Давайте деньги назад, живодеры. Никакой зарплаты на вас не хватит. Саша, мы еще на электричку успеваем, — говорить жінка в шубі з нутрії. Забирає 10 грн і виходить із чоловіком. Досі проїзд у маршрутці коштував 10 грн. Квиток на електричку від Ірпеня до зупинки Святошин вартує 8 грн.
У січні проїзд у всіх міжміських маршрутках подорожчав на 30–40%. Вартість квитка з Бучі до Києва зросла з 11 до 15 грн. Біля селища Коцюбинського люди на знак протесту на кілька хвилин перекрили трасу.
— Більшість жителів селища працюють у Києві, туди йдуть усі податки. Коцюбинці мають право на комфортні умови перевезень і адекватну ціну, — розповідає селищна голова Коцюбинського 30-річна Ольга Матюшина.
Обласна влада не має права впливати на ціноутворення приміських перевезень. Голова обласної адміністрації пообіцяв з'ясувати причини подорожчання.
З 21 січня подорожчав проїзд і в міських маршрутках. У середньому на 1 грн. Вартість квитків на комунальний транспорт не змінилася.
Щодня громадський транспорт столиці перевозить до 1,5 млн осіб. Приватні перевізники обслуговують 166 маршрутів, комунальні — 141.
13 зі ста пасажирів комунального транспорту не платять за проїзд. На маршрутах перевезень бракує персоналу. Загалом працюють 1800 кондукторів і контролерів, каже директор Київпастрансу 29-річний Дмитро Левченко.
Коментарі