6 лютого учасники економічної блокади Донбасу побилися з поліцейськими. Перекривали трасу Бахмут — Костянтинівка, правоохоронці вимагали пропустити працівників Курахівської теплоелектростанції.
Робітники їхали в супроводі поліцейських на чолі з начальником обласного управління В'ячеславом Аброськіним. Учасники блокади зупинили їх на блокпосту біля міста Часів Яр.
— Полиция вместо того, чтобы бороться с контрабандой, покрывает ее. А в автобусе титушки сидят, которых посылают разгонять блокаду, — кричить нардеп від "Самопомочі" Семен Семенченко, 42 роки.
— У нас приказ — разблокировать дорогу для работников ТЭС. Поэтому внимание — расчистить дорогу, убрать все, — командує Аброськін.
Спецназівці відтісняють колишніх бійців АТО на узбіччя. Автобуси проїжджають на Курахове.
— Нас били палицями, пшикали газом в обличчя. Силою виштовхали. Побили хлопця на милицях. Його забрала швидка з гематомою, — пригадує учасник блокади Ігор Громов, 35 років. — Ми досі не пускаємо вантажні потяги на окуповану зону. Їздить лише приміська електричка.
Півсотні колишніх бійців добровольчих батальйонів "Айдар" і "Донбас" блокують окуповані території з 25 січня. Спочатку перекрили залізничний перегін Світланове — Шипілове на Луганщині. 2 лютого заблокували рух на станції Курдюмівка між Горлівкою та Бахмутом на Донеччині. Встановили на коліях намети, перешкоджають руху потягів. Кажуть, торік Україна прийняла з території ДНР 26 422 вагони вугілля, з ЛНР — 15 350. Окупантам відправляли ліс і будматеріали.
Україна може обійтись без вугілля з Донбасу, каже міністр інфраструктури 37-річний Володимир Омелян:
— Є політичне рішення, що ми купуємо вугілля у компаній на окупованих територіях. Укрзалізниця забезпечує доставку для наших ТЕЦ. На тому боці постійно створювали проблеми, шантажували. І ми були змушені взяти людей, які обслуговують ці поставки і працюють на непідконтрольній території.
Коментарі