четвер, 24 червня 2010 20:12

Як вибрати садово-городню техніку

 

Сезон садово-городніх робіт у розпалі. Треба встигнути обробити городину, порізати дрова, викосити траву на подвір"ї, а незабаром і зібрати врожай. Тому дедалі більше господарів розуміють необхідність придбання техніки, що зробить їхню працю набагато ефективнішою. І постає запитання: яку техніку обрати та де її вигідніше придбати?

Дехто зупиняє вибір на дешевій техніці сумнівної якості, сподіваючись, що проблеми та поломки обійдуть його стороною. Але відомо, що: "Дешева рибка — погана юшка". Так і виходить — купив дешевше, але не встиг попрацювати.

Інші господарі розуміють, що техніка та інструмент купуються не на один рік. Тому обирають обладнання відомих та перевірених виробників. Але при цьому намагаються заощадити — купують техніку на ринках, у "стихійних" продавців чи в сумнівних дилерів, хизуючись своєю заощадливістю. Але дуже швидко радість від такої "економії" перетворюється на гірке розчарування. Навіть найнадійніша техніка потребує обслуговування й ремонту. Ось тут і починаються проблеми — відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон, відсутність запчастин, майстрів чи сервісу взагалі. От і виходить — заощадив копійку, а втратив гривню. І якби тільки одну! Чого вартий ремонт у майстернях, знають усі. Додайте втрати часу та сил на поїздки між продавцем, майстернею, магазином запчастин. А незроблена робота? Адже саме для цього ми й купували нашу техніку. І знову проблема вибору — повертатися до лопати чи шукати техніку напрокат, доки своя стоїть у ремонті.

Буває й так — і обслуговування запропонували, і ціни привабливі, і при першій незначній поломці обладнання відремонтували. Усе нормально, але через короткий час техніка знов виходить із ладу, а потім ще, і ще… І треба вже робити капітальний ремонт або купувати нову. А причини цих негараздів прості — неоригінальні запчастини, халатність чи  недостатня кваліфікація майстра.

Заощадив копійку, а втратив гривню

Тому ми вирішили звернутися за порадою до справжнього фахівця — начальника вінницького сервісного центру "Укрсервіс" Олега Щербанюка.


Що можете порекомендувати людині, яка вирішила придбати техніку чи інструмент?

— Звертатися тільки до спеціалізованих підприємств, де завжди можна отримати професійні консультації, придбати дійсно якісний товар за помірними цінами, а також бути впевненими у належному сервісному обслуговуванні. Адже придбання техніки — це відповідальна справа і підходити до неї треба відповідно.


Розкажіть про ваше підприємство.

— Наш сервісний центр є структурним підрозділом відомого Вінницького підприємства "Укрсервіс", що понад 10 років надає послуги з продажу та сервісного обслуговування інструменту та обладнання. Безпосередньо сервісний центр виконує гарантійний та післягарантійний ремонт техніки більшості світових та вітчизняних виробників. Наш сервісний центр є авторизованим багатьма відомими виробниками.  Майстри постійно проходять стажування в спеціалізованих навчальних центрах, що підтверджується відповідними сертифікатами. Великий склад оригінальних запчастин гарантує швидкий та якісний ремонт. Прямі поставки запчастин від виробника забезпечують помірні ціни. А доброзичливе ставлення до кожного клієнта залишає тільки приємні спогади. Завітайте та переконайтесь!

Звертайтеся до нас:

м. Вінниця, вул. Тарногродського, 44-А

Відділ реалізації:

(0432) 555 333

Сервісний центр:

(0432) 555 323


Або до наших партнерів:

м. Вінниця, вул. Київська, 10, ТТЦ "Мастер",

(0432) 666 777, 666 778,

(067) 403 46 07

м. Хмільник, вул. Столярчука, 28, (0238) 2 39 83, 2 25 93,

(067) 430 60 82

м. Іллінці, вул. Пестеля, 32, (0245) 2 33 48, 2 18 36,

(067) 430 15 91

м. Гайсин, вул. 1-го Травня, 4, (0234) 2 50 49, 2 33 74,

(067) 430 48 87

м. Ладижин, вул. Процишена, 34, (0243) 6 91 00, 6 95 26,

(067) 430 60 78

Зараз ви читаєте новину «Як вибрати садово-городню техніку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути