понеділок, 23 квітня 2012 00:30

Повинні зробити знижку

Найкраще обслуговування у Вінниці в ресторанах "Буржуй", "Доктор Гурвін", "Фазенда", "Пирогофф" та "Прайм".

— Ми з чоловіком частенько сидимо в "Лимоні", — каже керівник центру розвитку ресторанного персоналу "Геліос" Тетяна Нікіфорова, 34 роки. — Я в подібну ситуацію ніколи не потрапляла. Ходимо зазвичай в ресторани, де нас уже добре знають. Та якщо б потрапила у таку ситуацію, дала б офіціанту чайових гривень 20. І попросила знижку. Якщо ж ні, для певності, що принесу решту, залишила б паспорт чи іншу річ. У цих двох ресторанах офіціанти повелися неправильно. Якщо у клієнта недостача не перевищує 30-40 відсотків від суми замовлення, треба взяти слово, що гроші принесуть, і не вимагати застави. Можна викрутитися й по-іншому. Дати клієнтові дисконт до 20 процентів знижки. Або взяти координати відвідувача. Домовитися про час, коли принесуть гроші. Ситуація з 2 гривнями, то взагалі катастрофа. Такий рівень місцевого обслуговування. 2 гривні — то невелика сума, але людина пішла ображеною.

Тетяна Нікіфорова зазначає, у місцевих ресторанів до людей ставляться залежно від потраченої суми.

— Чим більше ти витратив грошей, тим краще до тебе відношення. Власники ресторанів мають запам'ятати, клієнт не тільки має почувати себе комфортно в них, а мати задоволену усмішку при виході. В Європі можна просидіти цілий вечір із чашкою кави, читаючи газету, і до тебе будуть відноситися, як до гостя з дорогого бенкету. Коли подорожували з чоловіком, на кордоні Австрії та Німеччини зламалася машина. Поряд була кафешка з національними ковбасками та пивом. Там був такий рівень обслуговування, наче ми потрапили до п'ятизіркового готелю. Не думаю, що десь у Європі виникла б ситуація, коли просили йти шукати гроші.

Зараз ви читаєте новину «Повинні зробити знижку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути