Компанія Facebook хоче змінити підхід до політичної реклами. Саме тому можливе внесення змін у механізм її публікації перед виборами губернаторів і в Конгрес Сполучених Штатів Америки восени 2018 року.
Про це заявив головний технічний директор Майк Шрепфер, повідомляє Reuters.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Google підтвердили, що Росія втручалася в американські вибори
Зміни відбудуться через скандал щодо можливого втручання Росії у президентські вибори США 2016 року за допомогою соцмереж.
Шрепфер заявив: "Ми активно працюємо над цим, компанія сфокусована на тому, щоб поліпшити все це на регулярній основі".
А також додав, користувачі побачать "регулярні оновлення і зміни", але вводити їх буде непросто, бо Facebook не хоче задушити "законну мову" і через обсяг матеріалу на найбільшій в світі соцмережі.
"Ми багато інвестуємо в технічні рішення, тому що працюємо в безпрецедентних масштабах", - сказав Майк Шрепфер.
Минулого місяця директор Facebook Марк Цукерберг заявив, що компанія почне ставитися до політичної реклами інакше, ніж до інших оголошеннях. Зокрема внесуть зміни в те, щоб кожен міг бачити політичні оголошення, незалежно від того, на кого вони націлені. Він визнав, що дарма відкидав можливість використання Facebook у політичних цілях протягом американських виборів.
Також стало відомо, як Facebook допомагав російському урядові заглушити голоси опозиції до Росії в той час, як Росія проводила вторгнення в Україну. Про це йдеться у сюжеті MSNBC "Як Facebook допоміг російському вторгненню до України".
Технологія полягала в тому, що росіяни знаходили українських активістів, які захищали позицію України в російсько-українському конфлікті, переходили на повідомлення в Facebook цих осіб і натискали "поскаржитися на допис". Яким би не було це повідомлення чи фото, вони стверджували, що це порнографія або інша категорія дописів, що Facebook має усувати.
Мойра Вейлан, колишній заступник помічника держсекретаря США з стратегічних цифрових технологій, написала: "Це - 100% правда. Багато з нас в Державному департаменті намагалися допомогти колегам в Україні, Грузії та інших місцях. Facebook не був відповідальний".
This is 100% accurate. Many of us inside of the State Department tried to help our colleagues in Ukraine, Georgia and elsewhere. Facebook was simply unresponsive. https://t.co/rssbI6OFPD
— Moira Whelan (@moira) 10 октября 2017 г.
Компанія Facebook направила спеціальному прокурору США Роберту Мюллеру дані про продаж реклами за запитами з Росії.
Коментарі