За багатомільйонний бюджет Олімпіади-2014 в Сочі відповідатиме Дмитро Чернишенко, 39 років. Його призначили генеральним директором організаційного комітету Олімпіади-2014.
На початку 90-х Чернишенко створив перший рекламний ролик для акціонерного товариства "МММ". Отримав за це $1,5 тис. гонорару. Відтоді він став одним із найуспішніших рекламістів Росії. Створював рекламу для компаній "Проктер енд Гембл", "Марс".
Чернишенко народився й виріс у Сочі. Коли йому було три роки, вперше став на лижі. Нині він відповідатиме за фінансове забезпечення олімпійського будівництва, його висвітлення в ЗМІ. Саме він має збирати зі спонсорів кошти на зведення олімпійських об"єктів. Бюджет Олімпіади без урахування вартості інфраструктури складає $1,5 млрд, а Міжнародний Олімпійський комітет виділяє з них лише 310 млн. Тож Чернишенко, користуючись вмінням переконувати людей, має знайти гроші, яких не вистачає.
— 70 відсотків бюджету ми зберемо на рекламних контрактах, продажах білетів та сувенірної продукції. Маємо працювати швидко, — каже Чернишенко. — Теоретично МОК може відібрати в міста право проведення ігор, якщо організатори безнадійно відстають від графіка підготовки. Однак в нашому випадку, коли президент називає Олімпіаду головним національним проектом, цього не станеться.
Коментарі