Японський автовиробник Nissan презентував у Києві власний електричний гоночний болід. Він братиме участь в Чемпіонаті Формули Е в сезоні 2018-2019 року.
Машину представили у рамках фіналу Ліги Чемпіонів неподалік від футбольного стадіону в Києві.
З цієї моделі стає зрозумілим фірмовий стиль гоночних автомобілів Nissan і колірна схема. У боліда максимально обтічний чорний кузов. Стиль розроблений фахівцями Глобального центру дизайну Nissan, розташованого в Японії.
"На перший погляд, автомобіль для п'ятого сезону Формули Е здався нашій команді дизайнерів схожим на птаха, що летить з надзвуковою швидкістю завдяки електричному силовому агрегату. Само собою, ця первісна реакція повела нас по шляху пошуку форми, вільної від опору повітря і сили тяжіння. Гоночні боліди Формули Е практично безшумні та відрізняються "вибуховою" швидкістю". Точний пробіг машини на одному заряді й максимальну швидкість поки тримають у таємниці", - розповів Альфонсо Альбайса, старший віце-президент по глобальному дизайну Nissan Motor Co., Ltd.
Нові технології забезпечують підвищену потужність і збільшений пробіг без підзарядки, а також усуває необхідність в зміні автомобіля в середині гонки, яка використовувалася в перших чотирьох сезонах Чемпіонату.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дорогу електромобілям — Nissan зменшуватиме продажі дизельних авто
"Nissan пишається своєю роллю новатора в сфері електромобілів, призначених для звичайних доріг. Це підтверджує Nissan Leaf: сумарний пробіг їздять по всьому світу екземплярів цієї моделі перевищив 4 мільярди кілометрів. Тепер ми хочемо привнести наш досвід розробки електромобілів в світ автоспорту. Nissan зможе використовувати цей чемпіонат як основну платформу при розробці технологій для електромобілів", - каже Хосе Муньос, головний виконавчий директор Nissan Motor Co., Ltd.
Стратегія Intelligent mobility визначає погляди Nissan на те, що служить джерелом енергії для автомобілів, як вони рухаються і як інтегруються в життя суспільства.
Nissan працює спільно зі своїм партнером по Альянсу, компанією Renault, щоб використовувати вже наявні знання і напрацювання. Такий підхід відповідає орієнтації членів Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi на співпрацю і максимальну синергію, яка підвищує конкурентоспроможність.
Японська компанія Nissan випусти модель Leaf з відкритим верхом. Випуск незвичайної версії приурочили на честь продажу 100-тисячного електромобіля в Яппонії.
Коментарі