Інженери порівняли український КрАЗ і німецький Magirus-Deutz.
Автомобілі порівнювали не в лабораторіях і на заводських полігона. Машини випробовували умовах реальної експлуатації в Сибіру і Заполяр'ї, пише 24 канал.
У минулому столітті кременчуцькому КрАЗу не було з ким конкурувати на вітчизняному ринку. Вантажівки також поставляли в інші країни. Крім того, під час проектування моделі Мінавтопром Союзу вивчали ринок іноземних автомобілів у сегменті вантажівок.
Модель Magírus-Deutz 290 D 26K була майже прямим конкурентом КрАЗу. Німецькі і радянські машини "Автоекспорт" закупила для будівництва БАМу: 9,5 тисячі самоскидів і бортових вантажівок марки.
Водіїв вразив рівень комфорту в будівельному самоскиді: тепла кабіна з двома автономними опалювачами від Webasto, низький рівень шумів і вібрацій, кермо з регулюваннями в двох площинах. Між тим німецька машина мала слабку підвіску, раму, мости, вузол перекидання кузова.
На БАМ відправили групк інженерів Наукового автомоторного інституту. Вчені досліджували рухомий склад мехколон будівельників і підготували довідку "Про стан великовантажних автомобілів-самоскидів на будівництві Байкало-Амурської магістралі станом на липень 1976 року".
"Автомобілі КрАЗ показують більш високі показники в частині міцності і надійності, ніж автомобілі "Магірус-Дойц 290 Д26К", які представляють незадовільні показники в частині міцності і надійності. Є випадки масового виходу з ладу деяких вузлів: шкворневого вузла передньої осі, наконечників кермових тяг, кронштейнів кріплення осей балансирного візку", - йшлося у висновку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Власного виробництва: які авто українці показали світу цього року
Крім того, КрАЗи зробили на 88 більше ходок, провели в ремонті менше годин. Кременчуцькі машини перевезли на 330 тон. Попри це"Магірус" має на 2 тонни більшу вантажопідйомність і на 50 к.с. більш потужний двигун.
Німецькі машини були дорожчі у ремонті та обслуговуванні.
Єгипетські зброярі створили власний варіант колісної самохідної гаубиці М-46-1М на українському шасі КрАЗ. Новинку продемонстрували на міжнародній виставці оборонної та військової промисловості EDEX-2018.
Коментарі