Ексклюзиви
четвер, 19 квітня 2012 05:15

Ходова "Лачетті" проходить 130 тисяч без поломок

 

"Дачію Лоґан MCV", легковик із кузовом універсал, черкасець Сергій Покотило купив для роботи. Розвозить товари по області. За чотири роки наїздив 170 тис. км.

Тепер цей легковик продають під маркою "Рено Лоґан".

— Багажник місткий, запросто можна перевезти письмовий стіл, — пояснює Сергій Покотило, 37 років. — Але модель має недоліки. Ходова слабка. Я поміняв усі амортизатори. Колісні диски вже тричі вирівнював. Вони гнуться на вибоїнах, бо зроблені із тонкого металу. Пластикові ковпаки на колесах довелося поприв'язувати, бо відлітають на вибоїнах. Запчастини на "Лоґан" дорогі. Хотів поставити електричні склопідйомники. На офіційному СТО за це попросили 2800 гривень. То я домовився з гаражними майстрами. Поставили китайське приладдя за 600.

Киянин 55-річний Валерій Максимчук теж має універсал, "Шевроле Лачетті Ваґон". Наїздив 127 тис. км.

— Диски й ходова міцні. Машина зручна й м'яка. Багажник міг би бути й просторішим. Заважають великі арки коліс. І стеля низькувата. Раз хотів шафу невелику запхати. На око здавалося, що влізе. Та не вдалося. За сім років потік тільки один задній амортизатор. Я його і досі не замінив, постукує. Поставив новий бензонасос. Якось приїхав до друзів під Білу Церкву, а виїхати не можу. Передачі не вмикаються. Уже першу вмикнув і допхався до СТО. Довелося міняти кулісу коробки передач. А під капот я заглядаю лише щоб підлити рідини для омивання скла. Із мотором усе гаразд. Кажуть, виходжує 600 тисяч до капремонту.

Анатолій Велько зі столичної Русанівки 20 років проїздив універсалом "жигулі-четвірка".

— Нову машину хотів таку ж. Але більшість універсалів дорогі. Найдоступніша по ціні — "Пріора". Я її взяв пару років тому, — розповідає 48-річний Анатолій Велько.

— Я двічі холодильник перевозив, дошки. Важкувато вмикається перша і задня передачі. Думав, це доки нова, а воно так і не розробилося. Перший рік заправляв машину 95-м бензином, а потім перейшов на 92-й. Тяга трохи впала, та загалом їздить нормально.

Водій "Пріори" вже тричі міняв глушник, ремонтував центральний замок і лічильник відстані. Двічі — задні амортизатори, стартер і генератор. Загалом змінив 30 деталей.

Вузли "Пріори" виходять із ладу частіше за інші авто. Проте деталі дешевші, вважає Велько. Із 2010-го він витратив на ремонт і обслуговування 3,5 тис. грн. Валерій Максимчук, щоб полагодити "Шевроле Лачетті Ваґон", витратив приблизно стільки ж. Найдорожче обійшлася "Дачія Лоґан MCV" черкасця Сергія Покотила — близько 8 тис. грн.

 

3

зірки із п'яти можливих отримала "Рено Лоґан" за результатами краш-тесту, перевірки на витривалість під час аварії. Тестування проводить "Євро НКАП" — міжнародна лабораторія перевірки якості. "Пріора" та "Лачетті" не проходили тесту.

Змарнував 500 гривень

34-річний Антон Чабан зі столичного житломасиву Вигурівщина-Троєщина постійно чув стук із багажника свого "Опеля Астра Классік".

— Думав, що це речі гримлять. Все з багажника повитягував. Шум не зникав. На СТО сказали, що треба міняти амортизатор.

Антон заплатив 500 грн, але звуки не зникли.

— Виявилося, між аркою заднього колеса й пластиковим захистом намерз лід. Він і стукав. Моя машина — універсал. З багажника постійно чути скрип і шум.

 

Зараз ви читаєте новину «Ходова "Лачетті" проходить 130 тисяч без поломок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

5

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути