Оновлений французький хетчбек "Сітроен С4 Кактус" продають в Україні з минулого року. Новий темно-зелений легковик стоїть на столичній вул. Кирилівській біля представництва виробника. Його пропонують на тест-драйв.
"Кактус" оснащений 1,6-літровим дизельним двигуном потужністю 100 к. с. і роботизованою коробкою передач. Коштує від 470,7 тис. грн.
Зовні легковик несхожий на модель попереднього покоління. У боковинах відсутні м'які протиударні пластикові накладки, на даху немає кріплення для багажника. Між блоками ходових вогнів лицевої частини йде решітка радіатора з емблемою.
Вікна задніх дверей виглядають як цілісний елемент разом зі стійкою кузова. Немає характерної для більшості машин глибшої посадки скла, бо воно не опускається. Його можна відчинити лише на провітрювання, нахиливши у бік.
Багажник автомобіля — на 348 л. Він зручної для розміщення вантажу квадратної форми. Під фальш-підлогою розмістили запасне колесо — "докатку".
На задньому сидінні просторо. У людей зростом понад 185 см голова у стелю не впиратиметься. Місця для ніг удосталь. Усі сидіння машини мають 1,5-сантиметровий шар із м'якої піни, щоб зменшити втому в довгих поїздках. Над задніми дверима на схилі даху замість стандартних ручок встановлені гачки для одягу.
За кермом посадка висока, як у кросоверів. Трохи заважає огляду салонне дзеркало разом із системою зчитування розмітки по центру лобового скла. Пластикове оздоблення торпеди — м'яке. Бардачок за дизайном і системою відкриття нагадує скриню, а внутрішні ручки дверей зроблені у вигляді пасків — як у валізах або сумках.
У "Сітроені" немає жодного приладу зі стрілками. Панель перед кермом — рідкокристалічна, відображає швидкість й налаштування круїз-контролю. Бракує постійного показника витрати палива.
По центру торпеди — монітор мультимедійної системи. Він може відображати екран смартфона на різних операційних системах, експлуатаційні показники і транслювати відео із камери заднього огляду.
На звичному місці коробки передач — місце для чашки. Роботизована коробка має три крупні кнопки під торпедою — "Драйв", "Задній хід" і "Нейтральна передача". Тисну на "Драйв" і рушаю. Машина набирає швидкість, передачі перемикаються неспішно. Якщо злегка відпускати педаль газу, процес переходу стає швидший і менш відчутний. Виїжджаю "Сітроеном" у центральну частину Києва. У міському потоці він маневрений. Кермо — легке, в перші хвилини дає правильне відчуття розташування коліс. На краях бічних дзеркал час від часу загоряються червоні індикатори — так авто попереджає про інші машини в мертвій зоні видимості. Як тільки перетинаю лінію розмітки без увімкненого повороту — звучить сигнал. Це спрацьовує система контролю рядності руху. Прямую вул. Володимирською у бік Дніпра. На бруківці підвіска автомобіля нагадує преміальні седани — середні й великі нерівності менш відчутні, ніж дрібні. Такий ефект досягнули від нових амортизаторів виробника з гідравлічними обмежувачами штока. На дрібних нерівностях вони працюють у звичному режимі. Як тільки колеса потрапляють у середню чи велику яму, обмежувач поглинає енергію удару штока амортизатора і розсіює її. Шуму в салоні стало менше, ніж у попередньому поколінні моделі завдяки товстішим вікнам.
На трасі автомобіль добре керується, на швидкості до 100 км/год його майже не кринить у крутих поворотах — як машини із жорсткою підвіскою. Його електроніка зчитує знаки на стовпах. У режимі круїз-контролю пропонує знизити швидкість до обмеженої знаком. На трасі автомобіль споживає на літр менше, ніж у місті — 3,5–3,7 л дизпалива у швидкісному режимі 80–110 км/год.
Коментарі