Для підрозділів Збройних сил України створили нові мотивувальні плакати.
Оновлену айдентику отримали 93-тя омбр "Холодний Яр", 24-та омбр імені Короля Данила, 72-га омбр імені Чорних Запорожців, 80-та одшбр, Сили спеціальних операцій, повідомили у групі Наша Армія.
У групі кажуть, що плакати - це одна із складових ребрендингу армії, відходу від радянских стереотипів про армію та військових.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Курсанти відпрацювали польоти на штурмовиках
"Це створення та поширення повноцінної мілітарної культури. Від нових підходів до оформлення інформаційних стендів і сторінок у мережі, до цивілізованого підходу до сертифікатів, грамот, рекрутингових плакатів і будь-якої іншої друкованої продукції, що є невід'ємною складовою національно-патріотичного та військово-патріотичного виховання і популяризації високої місії Воїна", - пишуть на сайті.
На плакатах фотографії реальних військовослужбовців чоловіків і жінок - для постера 93-ї бригади "Холодний Яр" сфотографували командира роти на позивний "Умка".
У Києві вперше відбувся Конкурс оборонних технологій.
Конкурсанти подали 132 проекти, з яких відібрали 43, пише Сергій Згурець, директор информационно-консалтинговой компании Defense Express, повідомляє Цензор.Нет.
Учасники конкурсу змагатимуться за те, щоб зацікавити інвесторів.
Фінансову підтримку для втілення ідей надаватиме Укроборонпром.
Коментарі