Сьогодні стартують розпродажі в українських магазинах за традицією американської "чорної п'ятниці". Знижки в "чорну п'ятницю" не перевищать третини вартості. Це перший великий розпродаж перед сезоном традиційних новорічних знижок. Про вигоду від "чорної п'ятниці" розповів у коментарі Gazeta.ua Олександр Фіалка, партнер Української асоціації ритейлу.
"Чорні п'ятниці" - додатковий стимул для підвищення продажів. Магазинам вигідно знизити ціни на чверть завдяки шаленим обертам продажів. Спрацьовує кілька факторів. По-перше, люди очікують масових і великих знижок. По-друге, всі купують", - говорить він.
За його словами, з початку року оберти в ритейлі значно зросли. Тотальні розпродажі магазини влаштовують, коли лишається багато товару.
"Сезон був вдалим. Ритейл мав десь на 20% більші продажі, ніж торік. Тому фантастичних залишків товарів немає і знижки будуть не вище ніж 30%. Новорічні знижки сягнуть 50%, але на той час залишиться не такий великий асортимент товару", - каже Фіалка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як китайські інтернет-магазини обманюють покупців - експерт
Найбільше зростають покупки техніки в інтернеті.
"Цього не можна сказати про продажі техніки у звичайних магазинах. Непогано йде ритейл у сегменті одягу та взуття, на 15% підвищилися продажі їжі. Якщо вважати ритейл індикатором економічної активності, то він пожвавішав", - говорить фахівець.
Націнки на той самий товар у різних мережах можуть відрізнятися на 20% чи навіть 50% від вартості товару.
Коментарі
1