Сьогодні у транспортній сфері існує повний комунізм: скільки хочу, стільки і їжджу, а держава за все повинна платити.
Про це в інтерв'ю з "Апостроф" розповів міністр соціальної політики Андрій Рева
За словами міністра, жителі різних регіонів отримують пільги нерівномірно, хоча мають однакові права на них. Так, ті, хто живуть у місті кожен день можуть користуватися чотирма видами транспорту. А жителі села в кращому випадку раз або два рази на рік проїдуться у метро.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мерія понавиписувала штрафів під час перевірки столичних маршруток
"У випадку проведення монетизації і встановлення чітких нормативів, ті, хто мали більше, матимуть менше. А той, хто мав менше, матиме більше. Однак всі отримуватимуть однакову кількість фінансового ресурсу для забезпечення цих пільг", - прокоментував Рева.
Планується встановити нормативи та вартість поїздок. Жителю міста, де є відповідний транспорт, пільга буде виплачуватися грошима. Жителю села компенсуватиметься вартість поїздок у транспорті за місяць на основі наданих ним документів.
"Цих коштів може і не вистачити для тих, хто звик їздити без обмежень. Однак, для проїзду з дому і на роботу цього буде достатньо. Держава не зобов'язана на 100% забезпечувати всіх на рівні "скільки хочу, стільки і їжджу"", - сказав міністр.
Він додав, що на залізниці необхідно навести лад з тарифами та пільгами. Адже, не буває безкоштовних послуг. За них усе одно має хтось платити. Якщо людина має можливість оплатити проїзд, а користується посвідченням, то це вже не пільги, а привілеї. Привілеїв за Конституцією бути не повинно.
З 1 грудня 2017 року Київський метрополітен змінює правила проїзду для деяких категорій пільгових пасажирів. Так, дев'ять категорій пасажирів зможуть користуватися пільговим проїздом тільки за Карткою киянина. Прохід за посвідченнями з цієї дати буде неможливим.
Коментарі
1