Ексклюзиви
четвер, 01 березня 2018 09:58

Національна ліга транспортного бізнесу ініціювала діалог бізнесу з Укрзалізницею про нову політику залізничних перевезень

Національна ліга транспортного бізнесу ініціювала діалог бізнесу з Укрзалізницею про нову політику залізничних перевезень
На думку голови Національної ліги транспортного бізнесу Максима Рахлінського "Укрзалізниця" вперше не нав'язує свою політику ринку

Фахівці Національної ліги транспортного бізнесу організовують підготовку інформації серед бізнесменів і сформують консолідований звіт для ПАТ "Укрзалізниця" для розвитку взаємодії бізнесу з держпідприємством у новому форматі. Таку заяву зробив глава Ліги Максим Рахлінський за підсумками II Міжнародної конференції "Залізниці України: розвиток та інвестування".

Він зазначив, що поштовхом для подальшої співпраці стане відповідь представників ринку: "Ми бачимо, що сьогодні УЗ відкрита для реального діалогу. Але діалог будується з двох сторін: тепер бізнес повинен прибрати лобіювання власних інтересів з першого плану, і перейти на новий формат конструктивного діалогу".

Про готовність Укрзалізниці будувати діалог з бізнесом і модернізувати галузь, учасників конференції запевнив виконуючий обов'язки голови правління держпідприємства Євген Кравцов. За його словами, пріоритетними напрямками політики компанії 2018 року залишаються структурні реформи, забезпечення відкритості та конкурентоспроможності, а також інвестування в основні активи. УЗ планує залучити інвестиції на 18,4 млрд грн на оновлення і модернізацію залізничного парку. Інформацію про використання коштів можна буде подивитися на офіційному державному порталі Є-Data, прилучення до якого відбудеться в рамках впровадження політики прозорості та відкритості підприємства. Паралельно з цим, спеціальна робоча група на рівні Кабміну розробляє концепцію реформування корпоративного управління держпідприємства.

"Реформа на УЗ необхідна, це зрозуміло всім. Стан поїздів та інфраструктура - все вимагає змін. Це, по-перше. По-друге, реформа не існує сама по собі. Будь-які зміни відображатимуться на ринку. Наприклад, збільшення парку вантажних вагонів, безумовно, позитивно вплине на його зерновий сегмент, який сьогодні показує хорошу динаміку", - висловив свою думку Максим Рахлінський.

Крім традиційного звіту про досягнення і плани, Євген Кравцов підняв проблемні питання. За його словами, на Укрзалізниці необхідно розробити чітку структуру роботи за основними напрямками - пасажирський, вантажний, інфраструктурний та тяга.

"Щоб провести будь-які зміни, виділити напрямки бізнесу, необхідно розуміти фінансову складову кожного напряму. Наприклад, якщо ми говоримо про те, що на пасажирські перевезення повинні надаватися субсидії державою, то нам необхідно розуміти, в якому обсязі. Адже, показник збитковості пасажирських перевезень в обсязі 10 млрд грн щорічно ми визнаємо досить орієнтовно, з цілого ряду причин, оскільки в даний час немає чіткого розподілу фінансування на інфраструктуру між вантажним і пасажирським рухом" , - пояснив в. о. глави УЗ.

Як відзначили учасники конференції, вперше великий транспортний монополіст країни не нав'язує свою політику ринку, а ініціює її відкрите обговорення. На думку голови Національної ліги транспортного бізнесу, це дає реальному сектору можливість висловити свої пропозиції та долучитися до формування держполітики в сфері залізничних вантажоперевезень.

Зараз ви читаєте новину «Національна ліга транспортного бізнесу ініціювала діалог бізнесу з Укрзалізницею про нову політику залізничних перевезень». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути