Держпродспоживслужба рекомендувала скасувати штраф на понад 325 млн грн, який наклали на "Нову пошту".
"За підсумками перевірки, штрафи рекомендовано скасувати. Комісія встановила, що під час здійснення позапланових заходів державного контролю були допущені процесуальні порушення. При застосуванні штрафних санкцій не врахували принцип пропорційності порушення і покарання. Ми хочемо унеможливити винесення окремими чиновниками неадекватних штрафів на власний розсуд. Інспектор – це не цар і Бог, який може за власним бажанням, через неадекватні санкції, зупинити роботу бізнесу. Не важливо якого – великого чи малого бізнесу. Інспектор - частина державного сервісного механізму, роботу якого оплачує кожен платник податків", - написала у Facebook голова Держспоживслужби Владислава Магалецька.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Штраф неприпустимий - Мінекономіки відреагувало на ситуацію з "Новою поштою"
Вона запропонувала "Новій пошті" встановити в додатку кнопку, яка б надала можливість споживачу одразу на місці поскаржитися на порушення його прав у відділенні.
Держпродспоживслужба оштрафувала "Нову пошту" на 325,85 млн грн через перешкоджання перевірці. Компанія подала до суду.
У "Новій пошті" пояснили, що перевіряли їх у березні 2021 року. Перед цим на відділення в Харківській області поскаржився клієнт. Заявив про пошкодження посилки на суму 500 грн.
Представники Держпродспоживслужби не звернулися до керівництва компанії, щоб показати документи. Пред'явили їх керівнику відділення. Потім представник контрольного органу не розписався в спеціальному журналі. Про це повідомили в "Новій пошті".
За останні пів року Держпродспоживслужба провела 80 перевірок у відділеннях "Нової пошти" в різних регіонах України. Претензій до компанії не було.
Коментарі