Карантин найбільших збитків завдасть імпорторієнтованим брендам, дорогим товарам, електроніці та кінотеатрам.
"Імпортоорієнтовані бренди втратять через зміну обмінного курсу валют в Україні. Щодо кінотеатрів, то процеси зйомок та заявлені строки прем'єр попередньо перенесли на осінь, а значить - через один, два, три місяці не буде фільмів для показів", - каже президент консалтингової компанії "Українська торгова гільдія" Вадим Непосєдов, передає УНІАН.
Найменші втрати будуть в операторів групи товарів першої необхідності, продуктів харчування, засобів гігієни, косметики, побутової хімії, дитячих товарів, будівельних матеріалів.
"Поки що складно оцінити кількість ритейлерів, які не зможуть благополучно вийти із ситуації. Однозначно буде чергове скорочення асортименту представлених на ринку України мережевих торгових операторів", - пояснив Непосєдов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як бізнесу не збанкрутувати, а людям не втратити роботи: думки експертів
За його словами, громадяни переходять на онлайн-купівлю.
"Через тимчасове закриття кордонів з іноземними державами, подорожчання імпорту може посилитися прихильність українців до національних та локальних виробників. Особливо в молочному і м'ясному сегментах, одягу, взуття, аксесуарів", - говорить експерт.
Наслідки економічної кризи, яку може викликати коронавірус, вдарять по малому та середньому бізнесу зі слабкою фінансовою ситуацією або нестабільним попитом. Роботу у світі можуть втратити близько 25 млн людей, порахувала Міжнародна організація праці.
Коментарі