Саудівська Аравія відмовилася від українського літака Ан-132.
"Ми презентували програму керівництву Саудівської Аравії, перспективи будівництва заводу. Компанія KACST свої зобов'язання за першим договором виконала - оплатила будівництво літака-демонстратора. "Антонов" побудував Ан-132D і почав його випробування. Саудівська компанія Taqnia Aeronautics стала партнером із просування Ан-132 на ринку. Але відбулася зміна партнера за програмою, і процес призупинився", - розповів президент "Антонова" Олександр Донець у інтерв'ю УНІАН.
За його словами, військовий замовник вирішив, що йому "потрібна трохи інша машина".
"Та "Антонов" не заморозив проект Ан-132. Ми шукаємо і замовника, і партнера. Нещодавно показали Ан-132D в Індії. Літак справив гарне враження, бо створений на основі Ан-32, який добре себе зарекомендував у експлуатації індійськими ВПС. Нова модель сучасніша, з повністю цифровою кабіною, оснащена імпортними двигунами", - сказав Донець.
Ан-132 - перший літак у лінійці "Антонова" без російських комплектуючих. Він призначений для польотів на близько- і середньомагістральних маршрутах. Може виконувати різні завдання з перевезення вантажів.
Матиме крейсерську швидкість 500 км/год. і максимальну висоту крейсерського польоту 9000 м із максимальним навантаженням 9,2 т. Перший політ Ан-132 виконав у березні 2017-го.
Літаки мали випускати в Україні та Саудівській Аравії, на замовлення якої Ан-132 було розроблено. За час будівництва заводу в Саудівській Аравії в Україні планували побудувати 20 літаків. Потім мінімальний темп виробництва мав становити 12 літаків на рік на кожній лінії.
Коментарі