Розвиток мобільних додатків, продажі за допомогою відео, а також посилення захисту даних споживачів стануть головними digital-трендами наступного року.
Такий прогноз дали менеджери компанії Google стосовно тенденцій розвитку digital-маркетингу.
30% споживачів вважають, що інакше здійснюватимуть покупки після пандемії. Ось чому в 2021 році роздрібним магазинам варто максимально використовувати можливості розвитку, закладені у мобільних додатках. Користувачі, які завантажать додаток – майбутні лояльні клієнти. Такі витрачають утричі більше, ніж ті, хто купує з мобільних пристроїв.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Українці зрозуміли, що компаній багато, а життя - одне": як змінився ринок праці
Дедалі важливішими стають забезпечення конфіденційності та захист даних користувачів, тож бренди повинні відповідальніше ставитися до збереження інформації і пояснювати, як вона використовується. Етична робота з даними потребуватиме, аби усі рішення ухвалювалися в інтересах користувачів, а не лише для дотримання законодавства.
Прогнозують, що понад 80% споживчого трафіку в інтернеті припадатиме на частку відео. Задля успіху в 2021 році, необхідно використовувати популярність онлайн-відео і через них звертатися до споживачів.
Під час вибору товарів усе більш важливим стає їхній вплив на навколишнє середовище. За даними Google Trends, у категорії "Продукти харчування та напої" зростає кількість запитів "екологічний". А тому компаніям радять постійно шукати нові способи забезпечити екологічність: за допомогою партнерств, нових галузевих проєктів, інноваційних методів виробництва і переробки. Все це буде ще сильніше розвиватися в новому році.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: McDonald's відкрив перукарню у Стокгольмі
Вирішальне значення для ефективного маркетингу має збір даних. В інтернеті для цього широко використовувалися файли cookie, в яких зберігається інформація про те, що відбувається після кліка. Але новий час диктує нові вимоги користувачів щодо конфіденційності та нові закони. У 2021 році інноваційні способи збору даних, що не порушують конфіденційності, продовжать розвиватися і маркетологи будуть оцінювати ефективність кампаній за допомогою таких складних методик, як моделювання конверсій. У Google переконані, що, створивши надійну інфраструктуру, компанії зможуть отримувати більше інформації, збираючи менше даних.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як переїхати в Канаду: Google зафіксував рекордну кількість запитів після дебатів у США
Компаніям також доведеться автоматизувати частину послуг, аби виправдовувати нові очікування споживачів. Йдеться про автозаповнення, управління повторними замовленнями або чат-боти служби підтримки. Автоматизація дасть змогу оптимізувати надавані послуги.
Люди прагнуть змінити світ шляхом певних купівельних рішень. У 2021 року споживачі очікуватимуть від брендів толерантності, різноманітності та расової рівності. У Google наразі збільшилася кількість пошукових запитів Black-owned business (компанії з темношкірим власником).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українка розповіла, як відкрила компанію медичного туризму
Коментарі