Американські вчені дослідили, що реклама популярного фаст-фуду впливає на "центр задоволення" в мозку. Відеоролики шкідливої їжі призводять до дитячого ожиріння, адже діти особливо схильні до впливу реклами, передає oane.ws.
Науковці провели експеримент за участі 78 дітей віком від 9 до 12 років. Піддослідним показували телевізійні програми, які переривали рекламою фаст-фуду. З'ясували, що у добровольців, які мали ген FTO (ген, відповідальний за схильність до набирання ваги. - Gazeta.ua), під час перегляду відеороликів відбувалося збільшення "центру задоволення".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали нові корисні властивості кави
Вивчення факторів, які призводять до обжерливості, дозволило біологам зробити висновки щодо впливу реклами. Такий вплив накладає відбиток на дитячий організм у вигляді ожиріння.
Дітей треба захищати від реклами нездорової їжі в ігрових додатках, соціальних мережах і відео-блогах. Вік, місце проживання, симпатії і переваги дітей - цільові параметри, які дозволяють мережам швидкого харчування створювати продукт, привабливий для дітей.
Коментарі