У мережі шаленої популярності набирає дівчина в хіджабі - 19-річна Халіма Аден. Дебютувала на Тижні моди в Нью-Йорку на показі бренду Yeezy.
Одне з найпопулярніших модельних агентств у світі IMG Models оголосило, що Халіма підписала з ними контракт. Умовами дівчини стали її хіджаб, який вона не зніматиме, та відмова від оголених фотосесій та показів.
"Я вирішила, що не буду змінювати себе ні заради конкурсу, ні заради подіуму. Я прийшла туди такою, яка я є ", - сказала Аден.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 13 доказів того, що хіджаб перетворився на модний аксесуар
Халіма перемогла в конкурсі краси "Міс Міннесота". Запам'яталася глядачам своїми виходами з покритою головою. Під час конкурсу купальників вийшла на сцену в буркіні. Це закритий купальний костюм, що створений для релігійних жінок, які сповідують іслам.
Мусульманські дівчата намагаються залишатися в тренді, не порушуючи своїх звичаїв. Для цього сомалійська емігрантка, що живе в США, Фатіма Хуссейн запустила інноваційну колекцію головних уборів. Моделі створені для заняття спортом.
Коментарі