У моді набирає популярності новий тренд — художній розпис одягу. Різноманітні аплікації наносять на футболки, куртки та інші предмети гардероба.
Такі новинки мають стильний і цікавий вигляд. Львівська художниця-ілюстраторка Марта Скінністикс почала займатися художнім розписом одягу 6 років тому.
Вона розповіла Gazeta.ua про свій шлях до майстерності, а також про власний стиль і бачення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Британське подружжя одягається в стилі середини минулого століття
"Я жила в Китаї та працювала художницею в італійській компанії з виробництва чоловічого одягу. Мене називали білою художницею з Європи. Завданням було створення перформансів. Як повернулася до Львова, то вирішила продовжити тут цю справу. Спершу почала розписувати футболки. Зрозуміла, що друзям і підписникам у соцмережі сподобалося. Мої речі почали продаватися", - розповідає Марта.
За словами майстрині, одним із найважчих моментів у роботі є розмальовування курток.
"Це технічно набагато складніше й потребує більше часу. Найважче малювати на джинсових куртках — це може тривати й 2 - 3 тижні. Потрібна зосередженість, акуратність. Але загалом розписую різні предмети гардероба - від одягу до сумок і взуття. Матеріал може бути і шкіра, і тканина. Але не шовк, бо там інша техніка".
Марта Скінністикс завдяки захопленню почала малювати й сама вигадує ілюстрації, які наносить на одяг.
"Тепер розвиваюсь як художниця. Малюючи ілюстрації, у мене швидко виробився власний стиль, який уже впізнають. Навіть зробила кілька виставок. Вирішила, що треба переходити на вищий рівень - розписувати одяг, але з власними ілюстраціями. Раніше 98% робіт були розписи будь-яких малюнків за бажанням клієнта. Тепер навпаки - мої власні ідеї. Особливо людям подобаються розписані сорочки".
Художниця малює лайнерами й маркерами на папері, а тоді переносить ескіз на одяг.
"Люблю, коли лінії акуратні, чітко виведені, якісні й досконалі. Якщо є заливка, то вона має бути однотонною. Подобається робити площинну замальовку. Виробила гарне відчуття композиції, люди мені довіряють і просять малювати на свій смак. Для художника це - найкраща оцінка. Ілюстрації переважно в чорно-білих тонах із вкрапленням червоного. Водночас подобається все, я можу розписувати різними кольорами. Буває таке, що замовники хочуть такі кольори, які я б не обрала. А коли вже наношу, то сама в шоці, наскільки результат має гарний вигляд", - каже майстриня.
6 років тому у Львові презентували етномарку "Чичері" дизайнерки Анастасії Василик. Бренд шиє одяг для дітей і дорослих з інтерпретацією на давні костюми української шляхти, людини епохи ренесансу. У березні цього року майстриня відкрила етноартпростір - шоурум для зустрічей дизайнерів, митців, діячів культури.
Коментарі