Unicorns Do not Cry — такий слоган нової осінньо-зимової колекції бренду Navro. Дизайнер Ольга Навроцька створила одяг, що надихає та занурює у казку.
Відкрила показ модель в образі королеви — чорна корона, яскраво-рожева сукня та об'ємна кольорова шуба. Повільно пройшлася подіумом, роздаючи гостям значки з єдинорога — символ удачі.
Єдиноріг — символ бренду Navro. У новому сезоні принт зображений на сукнях, пальто та светрах. Також додався ще один знаковий малюнок — кольорова блискавка. Дизайнер додала принт на джинси, пальто, хутряні полушубки та шкіряні куртки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Плаття в стилі 70-х і шкіряні боді - нові тренди сезону весна-літо
Знаковим одягом колекції стали кежуал вироби з деніму — сукні міді з закритими рукавами, джинси у стилі 70-их, комбінезони та жакети.
У моді залишився оксамит у різних варіаціях, об'ємні брюки та рукава, сукні міді, шкіряні спідниці, укорочені топи та напівпрозорі блузи.
Ольга Навроцька зробила акцент на б'юті-образи моделей. Дівчата крокували по подіуму з накладними чубчиками. Зачіски ефектно контрастували з коронами на головах.
Коментарі