Креативний директор бренду Gucci Алессандро Мікеле представив рекламну кампанію до міжсезонної колекції Pre-Fall 2017. Основна мета — мистецтво самовираження в одязі.
Автор одягнув хлопців та дівчат на досить ексцентричний манер. Яскраві образи наситив кольорами та складними фактурами. Зелені спортивні костюми поєднав з босоніжками на підборах, принтованими шкарпетками та хутряними накидками. Райдужні светри прикрасив великими брошками та вишивками тварин. Чоловічі костюми пофарбував у пастельні відтінки та наніс дрібний квітковий принт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 13 образів з сексуальними легінсами без натяку на вульгарність
Важлива роль в образах відведена аксесуарам. Моделі приміряли великі окуляри з золотими обідками та камінням, масивні каблучки, широкі чокери та кольорові сережки. Також Алессандро Мікеле акцентував увагу на сумках з фірмовим принтом.
Моделі представили одяг за допомогою мистецтва танцю.
Дизайнер Алессандро Мікеле представив на Тижні моди в Мілані нову осінньо-зимову колекцію. Назвав її "Сад алхіміка". Поєднав давньосхідні наряди з епохою рококо, при цьому не забув про 70-ті - ключовій стилістичній декаді в історії бренду Gucci.
Коментарі