На це вказує, по-перше, те, що тіла деяких пасажирів рейса, виявлені рятувальними службами, знаходилися на відстані близько 100 кілометрів один від одного.
По-друге, повторний аналіз останніх повідомлень, переданих літаком в автоматичному режимі, показав, що системи виходили з ладу по черзі, і багато які відмовили задовго до того, як літак впав в океан.
Зокрема, трубки Піто, що використовуються для одночасного визначення швидкості та висоти польоту, не працювали протягом декількох годин, поки літак знаходився в повітрі.
Ці дані дозволяють наново відкинути версію про вибух на борту літака. Про невірогідність припущень про теракт вже говорили багато чиновників з різних країн.
Раніше в ЗМІ з"явилися повідомлення про те, що на борту лайнера могли знаходитися двоє терористів. Проте була проведена перевірка, і ця версія не підтвердилася: двоє пасажирів лише випадково виявилися тезками людей, які підозрюються в зв"язках з радикальними ісламістами.
ЗМІ повідомляли про те, що пошуковим загонам вдалося виявити 41 тіло; всього на борту аеробуса знаходилися 228 осіб. На пошук "чорних ящиків", які допоможуть встановити причину аварії, був відправлений французький атомний підводний човен "Емерод" (Emeraude), повідомляє Topnews.
Коментарі