У Блоці Кличка заявляють, що метрополітен переходить в режим жорсткої економії.
"З 1 березня працівники підприємства переходять на неповний робочий день, в приміщеннях встановлять мінімальні температурні рівні, людям заборонять грітися опалювальними приладами та інше. Але головне - зменшать "розміри руху поїздів" та скоротять ремонтні витрати", йдеться в повідомленні прес-служби Блоку.
Потяги ходитимуть рідше
Згідно з наказом начальника метрополітену Петра Мірошникова "Про першочергові заходи по запобіганню наслідків фінансової кризи", витрати на матеріали, комплектуючі, запасні частини буде зменшено до 50 %, окремим розпорядженням керівництва буде зменшено розмір рух поїздів, а витрати на оплату праці зменшаться на 25%.
За словами депутатів, при збільшенні тарифів в 4 рази, влада обіцяла підвищити зарплати працівникам метрополітену, покращити якість комфорту та безпеки пасажирів. Як виявилось - зарплати робітникам скорочують, а у бюджеті - 2009 не передбачено достатнього фінансування метро та "Київпастрансу" на проїзд малозабезпечених.
Бюджетом-2009 на потреби "Київпастранс" та метрополітену передбачено 66 мільйонів гривень, замість заявлених ними 153 мільйонів. Разом з тим, на евакуатори та блокіратори, які поза законом, передбачено 40 мільйонів.
"Такий неефективний перерозподіл коштів призведе до чергового фінансового колапсу транспортників. Влада при ухваленні бюджету має оцінити реальний стан речей у транспортній галузі та прийняти реальні цифри для життєдіяльності галузі, аби в середині року знову не залазити в кишені киян", йдеться в повідомленні
Депутати Блоку Кличка вимагають негайного аудиту використання бюджетних коштів підприємством та реального бюджету на 2009 рік.
Крім того, джерело в "Київському метрополітені" повідомило, що на минулому тижні відбулася нарада у Мірошникова за участю голів профсоюзів і начальників служб.
Начальник підземки, посилаючись на те, що з листопада 2008 року не отримує гроші за перевезення пільговиків, запропонував ввести антикризові заходи.
Зокрема, скоротити кількість поїздів, зменшити кількість планових ремонтів рухомого складу, скоротити роботу ескалаторів, перевести працівників на 4-денний робочий тиждень та інше.
За матеріалом Українська правда
Сьогодні Київський метрополітен має три діючі лінії, експлуатаційна довжина яких близько 50 км. До послуг пасажирів — 45 станцій, з трьома підземними пересадочними вузлами в центрі міста. В даний час відбувається будівництво Подільсько-Вигурівської лінії та проектування Лівобережної.
Найглибшою станцією є "Арсенальна" (біля 115 м), що не має центрального залу і з"єднана з наземним вестибюлем дуже довгим двомаршевим ескалатором.
Станція "Вирлиця", "Дніпро" та "Червоний хутір" мають берегові платформи та знаходяться на дузі. Крім того, "Дніпро" наполовину знаходиться на метромосту. В Метрополітені є дві не відкриті станції — Теличка та Львівська Брама, що не мають виходу на поверхню та оздоблення.
Лінії метрополітену поєднані між собою технологічною гілкою між станціями Кловська, Майдан Незалежності та Хрещатик.
Пасажирів метрополітену обслуговують 107 ескалаторів, що діють на 22 станціях. Енергетична система метрополітену включає розвинену кабельну мережу, 38 тягово-понижувальних підстанцій, 2 тягові підстанції, 14 трансформаторних підстанцій. Керування ними здійснюється з автоматизованих диспетчерських пунктів.
Коментарі
2