Компанія "Київметробуд" допускає відкриття споруджуваної ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії метро від станції "Либідська" убік житлового масиву Теремки у серпні за наявності достатнього фінансування на його добудування.
Про це журналістам повідомив генеральний директор компанії Володимир Петренко.
"Я вважаю, що на День Незалежності (24 серпня) можна на гарному рівні зробити цю пускову ділянку", - сказав він.
Він зазначив, що будівельні роботи на цій ділянці ведуться в мінімальному обсязі через відсутність коштів у замовника будівництва - комунального підприємства "Київський метрополітен".
На добудування ділянки необхідно 250 млн. гривень
Тому строк можливого відкриття станцій у серпні Петренко назвав тільки за умови, що з березня "Київметробуд" почне отримувати кошти на ведення будівництва від замовника в повному обсязі.
Петренко додав, що на добудування ділянки необхідно 250 млн. гривень без урахування боргу "Київського метрополітену" у розмірі 189 млн. гривень за роботи, виконані в 2008 році.
На даний момент будівельна готовність всіх 3 станцій пускової ділянки становить 95-97%.
Водночас він повідомив, що має інформацію про бажання Київської міської державної адміністрації розділити виконання гірничопрохідних робіт від комплексу спеціальних і монтажних робіт.
На думку Петренка, такий поділ зруйнує відпрацьовану компанією протягом багатьох років схему будівництва метро й спричинить затягування завершення робіт на ділянці.
Гендиректор нагадав, що Київміськадміністрація має прийняти принципове рішення із приводу продовження будівництва лінії від "Васильківської" убік Одеської площі.
Він додав, що 2 тунелепрохідні комплекси, що перебувають на "Васильківській", можуть бути відразу спрямовані убік Одеської площі, а їхній демонтаж і витягування на поверхню буде нелогічним.
У той же час, на Московській площі продовжується будівництво транспортної розв"язки. Сьогодні там майже повністю перекриють проїзд з Червонозоряного проспекту на проспект Науки.
У п"ятницю "Метробуд" пройшов останній відрізок тунелю метро в районі Деміївського ринку. Це дозволило "Київавтодору" продовжити монтаж естакади у бік бульвару Дружби Народів. У суботу повинен початися монтаж прольотів майбутньої розв"язки. Для цього проїжджу частину на "стику" Червонозоряного проспекту і Науки звузять до двох смуг.
На Московській площі може утворитися великий затор
У зворотному напрямі авто зможуть рухатися в звичному режимі. В основному обіцяють працювати вночі і повністю рух не перекривати. Але тролейбусний маршрут N42 пустять в обхід будівництва: з Червонозоряного пр-ту "рогатий" побіжить повз бібліотеку Вернадського, а з Науки поїде на станцію метро "Либідська". За словами гендиректора "Київавтодора" Георгія Глинського, ці незручності - тимчасові: "Будівництво виходить на фінішну пряму. Як тільки ми "переступимо" через проспект Науки, будівництво піде швидше". Глинський відзначив, що конструкції, які нависають над дорогою безпечні для пішоходів і транспорту.
Як повідомлялося, раніше "Київметробуд" просив "Київський метрополітен" визначитися й повідомити його про перспективи фінансування або намір законсервувати будівництво метро від "Либідської" до "Васильківської".
У липні 2005 року "Київметробуд" почав будівництво ділянки метро від "Либідської" убік Теремків.
На цій ділянці будуються 3,8 км лінії метро з 3 станціями: "Деміївська", "Голосіївська" й "Васильківська".
Глибина споруджуваної ділянки становитиме 20-30 м, а товщина ґрунту над тунелем буде від 6 до 14 м.
За матеріалами Українські Новини, Сегодня
Коментарі
2