Причиною техногенної катастрофи в Львівській області, де перекинулися цистерни з жовтим фосфором, що належать АТ "Казфосфат", стало порушення технології виробництва путніх ремонтних робіт, мовиться в повідомленні прес-служби компанію "Залізниці Казахстану". "Умови перевезень небезпечних вантажів були дотримані і відповідали вимогам правил перевезень вантажів і правилам перевезень небезпечних вантажів", - мовиться в повідомленні прес-служби.
Представники компанії "Залізниці Казахстану" оглянули стан верхньої будови шляху, рухомого складу. Встановлено, що в день сходу проводилися шляхові роботи з проведення середнього ремонту шляху із застосуванням шляхових машин важкого типу.
"Після закінчення робіт за станом шляху було видано обмеження швидкості руху потягів до 60 кілометрів на годину і при цьому місце сходу виявилося "небезпечним місцем" і було захищене відповідними путніми сигналами", - наголошується в повідомленні. За даними компанії, температура повітря у момент проведення ремонтних робіт була більш +30 градусів, відповідно температура рейок - більш +50. При тому, що "робота путніх машин дозволена при температурі рейки не більш +43 градусів", наголошується в повідомленні, повідомляє РІА "Новини".
Коментарі
1